URTICA
Dział Hurtowni i Reklamacji
Stażysta/Stażystka w Dziale Reklamacji

Miejsce
Łódź
Czas
Lipiec - Wrzesień
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
4500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

  • jesteś studentem/ką na III – V roku;
  • chciałbyś poznać proces reklamacji prowadzony w ramach funkcjonowania hurtowni farmaceutycznej;
  • umiejętnie posługujesz się Office 365;
  • charakteryzuje Cię dokładność, umiejętność dobrej organizacji pracy;
  • jesteś zorientowany/a na realizację wyznaczonych celów i zadań;
  • angażujesz się w powierzone obowiązki;
  • wyróżniasz się umiejętnością analitycznego myślenia;
  • jesteś gotowy/a do podjęcia stażu poszerzającego Twoje kompetencje.

CEL/PROGRAM STAŻU:

Celem stażu jest poznanie przebiegu procesu reklamacji w hurtowni farmaceutycznej poprzez realizację m.in. poniższych zadań:

  • wsparcie w realizacji bieżących zadań zespołu;
  • zapoznanie się z Systemem Jakości wdrożonym w hurtowni farmaceutycznej;
  • poznanie wymagań produktu, które po procesie reklamacji/zwrotu powinny zostać dopuszczone do ponownej sprzedaży;
  • pomoc w weryfikacji produktów w ramach procesu reklamacyjnego zwróconych do hurtowni;
  • poznanie procesów obejmujących obrót hurtowy;
  • udział w bieżącej pracy Zespołu Reklamacji.

Podczas trwania stażu:

  • zapewnienie m.in.: wsparcie Mentora / Opiekuna przez cały okres trwania stażu;
  • udział w realizowanych projektach optymalizacyjnych i rozwojowych;
  • naukę od najlepszych specjalistów;
  • rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • wsparcie prac związanych z procesem reklamacji;
  • codzienna współpracy z pozostałymi pracownikami działu w bieżących i dodatkowych zadaniach.
Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Największa w Polsce firma dystrybuująca leki do lecznictwa zamkniętego i jedna z największych hurtowni farmaceutycznych. Korzystając z ponad 30-letniego doświadczenia, doskonali funkcjonowanie polskiego rynku farmaceutycznego, kreując nowe rozwiązania merytoryczne, organizacyjne i prawne. Klientami Urtiki są szpitale, apteki, jak również podmioty lecznicze. Firma zapewnia swoim partnerom profesjonalne i kompleksowe usługi w zakresie wdrożenia leku, jego magazynowania i dystrybucji na polskim rynku. Zespół Urtiki tworzą eksperci, którzy każdego dnia pracują na to, aby wszyscy pacjenci szpitalni mieli dostęp do skutecznych, nowoczesnych leków i terapii.

Urtica oprócz działań biznesowych prowadzi również projekt CSR – Fundację Urtica Dzieciom. Fundacja działa na rzeczy dzieci chorych onkologicznie i ich rodziców. Stwarza to miejsce na działania wolontariackie dla pracowników Urtiki.