ŻABKA
Żabka Nano Marketing
Żabka Nano Marketing Trainee

Miejsce
Poznań
Czas
03.06.2024-30.11.2024
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
4730 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT/KA POSIADA:

• Lekkie pióro i poczucie estetyki
• Kreatywność, otwartość, odpowiedzialność i dobrą organizacja czasu pracy
• Znajomość pakietu MS Office
• Energię do działania
• Proaktywność – poszukiwanie i proponowanie nowych rozwiązań
• Kierunek studiów: Zarządzanie/Marketing/Socjologia

CEL/PROGRAM STAŻU:

Staż w zespole marketingu i sprzedaży w jednej z największych sieci sklepów autonomicznych na świecie – w projekcie Żabka Nano to szansa na zdobycie niepowtarzalnego doświadczenia zawodowego.
Możliwość pozyskania wiedzy z obszaru marketingu oraz retail, aktywne uczestniczenie w innowacyjnych projektach z obszaru digital, sprzedaż, marketing automation, AI.
Uczestnik programu stażowego dowie się jak działa nowoczesny retail, jak personalizować akcje promocyjne pod segmenty klientów, jak skutecznie komunikować się z klientem, jak działać efektywnie i sprawnie w marketingu, jak zbierać feedback od klientów.

ZADANIA STAŻYSTY/KI:

• Wsparcie w tworzenie komunikacji marketingowej do klienta w różnych kanałach
• Wsparcie w realizacji kampanii na bazie własnej w kanałach typu push, e-mail, aplikacja
• Poszukiwanie i prowadzenie współprac z samorządami studenckimi lub innymi społecznościami blisko sklepów Nano
• Szukanie inspiracji do komunikacji z segmentem młodych klientów (np. studenci)
• Wsparcie w tworzeniu komunikacji wewnętrznej np. cotygodniowy newsletter
• Zbieranie feedbacku od klientów, którzy skorzystali– rozmowy/wnioski/rekomendacje
• Rekomendacje dot. influencer marketingu – proponowanie influencerów dopasowanych do konceptu sklepu i grupy docelowej

Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 25 lat obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 10 tyś. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług, czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café. Żabka to przede wszystkim ludzie. Nasz sukces rynkowy nie byłby możliwy bez pracy i zaangażowania świetnych specjalistów i wysokiej klasy ekspertów, którzy tworzą zespół Żabki i prowadzą nasze sklepy. Abyśmy mogli wspólnie rozwijać sieć, musimy wszyscy kierować się tymi samymi zasadami i dążyć do tego samego celu.

Żabka, którą wspólnie budujemy, jest ambitna i konsekwentnie realizuje swoje zamierzenia. Stawiamy sobie śmiałe cele, cechuje nas wytrwałość w ich realizacji i potrzeba stałego rozwoju.

Żabka jest również otwarta. Otwarta na innowacje, na zmiany, na dyskusję i odmienne zdanie, na nowe trendy i szanse rynkowe. Mamy odwagę i chęć wychodzenia poza schematy!

Naszą misję staramy się realizować w sposób odpowiedzialny wobec współpracowników, franczyzobiorców, klientów i dostawców, a także wobec środowiska naturalnego i lokalnych społeczności, w których funkcjonują nasze sklepy. Podejmując codzienne decyzje jesteśmy świadomi ich wpływu na biznesy naszych franczyzobiorców oraz zadowolenie klientów. Wymagamy odpowiedzialności tak od siebie, jak i od innych.

Będąc odpowiedzialnym, dbamy również o naszą wiarygodność! Chcemy być godni zaufania w oczach pracowników, franczyzobiorców, klientów i partnerów biznesowych. Komunikujemy się otwarcie i z szacunkiem, szczerze mówimy o trudnościach. W naszej pracy chcemy być przede wszystkim autentyczni, dzięki zgodności deklaracji i działań. Opieramy nasze decyzje o obiektywne wyniki badań, doświadczenie i sprawdzone założenia.