ŻABKA
Dział wynagrodzeń i systemów motywacyjnych
Rewards & Benefits Trainee

Miejsce
Poznań
Czas
03.06.2024-30.11.2024
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
4730 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

• Umiejętność analitycznego myślenia i pracy z danymi.
• Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
• Zainteresowanie tematyką HR, szczególnie w obszarze systemów wynagrodzeń i motywacyjnych.
• Dobre umiejętności organizacyjne i zdolność do samodzielnego zarządzania czasem.
• Biegłość w obsłudze pakietu MS Office, szczególnie Excel.
• Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.

CEL/PROGRAM STAŻU:

Naszym celem jest zapewnienie stażyście szerokiego doświadczenia w obszarze HR, szczególnie w zakresie systemów wynagrodzeń a także z obszaru People Analytics. Stażysta będzie miał możliwość:
• Poznania zasad funkcjonowania systemów wynagrodzeń i benefitów w praktyce.
• Uczestnictwa w procesach analiz HR i budowania narzędzi analitycznych wspierających biznes
• Rozwoju umiejętności analitycznych i zdobycia doświadczenia w pracy z danymi.
Zrozumienia roli HR w kontekście szeroko pojętego biznesu.

ZADANIA STAŻYSTY:

Wśród zadań zespołu przewidzianych na Q2-Q3 w 2024 przewidujemy między innymi:
• Wsparcie w procesie tworzenia i aktualizacji systemów wynagrodzeń i benefitów.
o Automatyzacja procesów benefitowych
o Benchmarki rynkowe wynagrodzeń
o Wspieranie audytu Equal Salary
• Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wynagrodzeń, benefitów i systemów motywacyjnych.
o Benchmarki rynkowe wynagrodzeń
o Wsparcie w projekcie LivingWage
• Udział w projektach związanych z analizami HR.
o Tworzenie raportów w PowerBI
o Wsparcie projektu HR Data Driven Culture
o Wsparcie w budowie i analizie kluczowych KPI
• Wsparcie w bieżących zadaniach zespołu.

Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 25 lat obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 10 tyś. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług, czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café. Żabka to przede wszystkim ludzie. Nasz sukces rynkowy nie byłby możliwy bez pracy i zaangażowania świetnych specjalistów i wysokiej klasy ekspertów, którzy tworzą zespół Żabki i prowadzą nasze sklepy. Abyśmy mogli wspólnie rozwijać sieć, musimy wszyscy kierować się tymi samymi zasadami i dążyć do tego samego celu.

Żabka, którą wspólnie budujemy, jest ambitna i konsekwentnie realizuje swoje zamierzenia. Stawiamy sobie śmiałe cele, cechuje nas wytrwałość w ich realizacji i potrzeba stałego rozwoju.

Żabka jest również otwarta. Otwarta na innowacje, na zmiany, na dyskusję i odmienne zdanie, na nowe trendy i szanse rynkowe. Mamy odwagę i chęć wychodzenia poza schematy!

Naszą misję staramy się realizować w sposób odpowiedzialny wobec współpracowników, franczyzobiorców, klientów i dostawców, a także wobec środowiska naturalnego i lokalnych społeczności, w których funkcjonują nasze sklepy. Podejmując codzienne decyzje jesteśmy świadomi ich wpływu na biznesy naszych franczyzobiorców oraz zadowolenie klientów. Wymagamy odpowiedzialności tak od siebie, jak i od innych.

Będąc odpowiedzialnym, dbamy również o naszą wiarygodność! Chcemy być godni zaufania w oczach pracowników, franczyzobiorców, klientów i partnerów biznesowych. Komunikujemy się otwarcie i z szacunkiem, szczerze mówimy o trudnościach. W naszej pracy chcemy być przede wszystkim autentyczni, dzięki zgodności deklaracji i działań. Opieramy nasze decyzje o obiektywne wyniki badań, doświadczenie i sprawdzone założenia.