SALES TUBE
SEM
SEM Trainee

Miejsce
Warszawa
Czas
marzec-sierpień
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
4800 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

  • Szybko się uczysz, jesteś zaangażowany i gotowy do podejmowania nowych wyzwań
  • Masz analityczny umysł i kręci Cię praca z danymi oraz wyciąganie wniosków z przeprowadzonych analiz.
  • Potrafisz bardzo dobrze organizować swój czas pracy, jesteś dokładny i potrafisz wyciągać logiczne wnioski.
  • Interesujesz się nowymi technologiami oraz branżą mediów, w szczególności tematyką SEM i posiadasz gotowość do zgłębiania wiedzy od podstaw.
  • Lubisz współpracować z innymi osobami.
  • Znasz język angielski na poziomie minimum B2, jeśli znasz też inne języki – to dla nas duży plus!
  • Masz możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin.
  • Dobrze znasz MS Office, w szczególności Excel oraz PowerPoint.
  • Jeśli posiadasz podstawowa znajomość Google Ads – jest to dla nas dodatkowy atut! Jeśli nie, nie martw się – chętnie Cię tego nauczymy!

CEL/PROGRAM STAŻU:

  • Będziesz wspierać zespół w planowaniu, budowie struktury i realizacji kampanii SEM (Google Ads),
  • Nauczysz się jak optymalizować i prowadzić kampanie SEM,
  • Będziesz trzymał kontrolę nad kosztami i budżetem, analiz, monitorowania i raportowania kampanii SEM.
  • Będziesz miał możliwość samodzielnego prowadzenia projektów.
  • Dowiesz się jak robić biznesowe prezentacje dotyczące działań SEM z wykorzystaniem brandbooka.
  • Będziesz mieć okazję poznać bliżej środowisko Google Workspace,
  • Będziesz mieć dostęp do wielu szkoleń z zakresu mediów, marketingu i technologii prowadzonych przez naszych ekspertów.
  • Zawsze nastawiamy się na długofalową współpracę, dlatego dostaniesz cele, które przybliżą Cię do możliwości awansu na stanowisko juniorskie. Po okresie próbnym, dla najlepszych stażystów, czeka umowa o pracę na czas nieokreślony.

ZADANIA STAŻYSTY:

Jako SEM Trainee będziesz wspierać zespół SEM w planowaniu, implementacji i optymalizacji kampanii w Google Ads, czyli reklam w wyszukiwarce Google, Youtube i na stronach partnerów Google. Będziesz dbać o to, aby reklama pojawiała się tak, aby przyniosła jak największe korzyści dla klienta – czy to w postaci zwiększenia sprzedaży, pozyskania nowych klientów czy zwiększenia rozpoznawalności marki wśród konsumentów.

O pracodawcy

Salestube to dziś największa agencja martech & e-commerce connected w CEE. Budujemy przewagę konkurencyjną naszych klientów, marek oraz agencji poprzez integrację kompetencji: technologicznych (reselling i wdrożenia), analitycznych, e-commerce’owych (budowa sklepów e-commerce) oraz mediowych (media digital) w ramach jednego procesu strategiczno-egzekucyjnego. Dzięki naszej ekspertyzie w obszarze mediów digital, danych i technologii, które posługują się uniwersalnym językiem liczb, Salestube obsługuje ponad 150 klientów na 30 rynkach.