INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV.
IDEALNY KANDYDAT TO:
Idealna kandydatka / kandydat to przede wszystkim osoba myśląca strategicznie i analitycznie, łącząca fakty i informacje – zarówno ilościowe jak i jakościowe oraz potrafiąca wyciągać wnioski oraz proponować potencjalne wnioski, czy rozwiązania. Zależy nam na proaktywności i postawie „can-do”, pozytywnym nastawieniu, humorze oraz umiejętności budowania i rozwijania relacji. Oczekujemy umiejętności pracy z pakietem MS Office, w szczególności Excelem. Kandydatka / kandydat dobrze, żeby był zainteresowany tematyką zarządzania, ekonomii, analiz, zrównoważonego rozwoju, ESG, środowiska i pochodnych (mile widziane kierunkowe wykształcenie w tych obszarach). Osoba powinna posługiwać się j. polskim oraz angielskim biegle w mowie i piśmie.
CEL/PROGRAM STAŻU:
Osoba, która podejmie się praktyki będzie miała okazję do poznania sposobu definiowania, egzekucji oraz raportowania najbardziej ambitnej strategii odpowiedzialności w Polsce, stanowiącej element zintegrowanej strategii biznesowej firmy.
Celem programu stażowego jest rozwinięcie kompetencji strategicznego planowania, umiejętności wdrażania programów i inicjatyw w organizacji, proponowania rozwiązań zaradczych oraz udziału w procesach analiz informacji, opracowania materiałów analitycznych niezbędnych w procesach decyzyjnych, raportowania danych pozafinansowych i opracowywania niezbędnych raportów i komunikacji dotyczącej kwestii pozafinansowych #ESG.
Dodatkowo, bardzo ważnym elementem jest nauczenie się pracy zespołowej, z różnorodnymi zespołami w organizacji (poza dwoma zespołami tworzącymi Centrum Kompetencyjne ESG w Grupie Żabka).
Ważny elementem doświadczenia współpracy z Grupą Żabka to realizacja zadań w dużej i dynamicznej organizacji, która na co dzień realizuje bardzo ambitny plan biznesowy z troską o kwestie odpowiedzialności w biznesie i zrównoważonego rozwoju.
Osoba, która dołączy do Grupy Żabka na staż – będzie wspierać realizację kluczowych zadań i priorytetów Centrum Kompetencyjne ESG na rok 2024.
Zapewnimy szeroki przekrój zadań własnych CoE ESG i tych realizowanych z innymi jednostkami organizacyjnymi Grupy Żabka związanych realizacją strategii odpowiedzialności.
ZADANIA STAŻYSTY:
– analizy danych ilościowych i jakościowych,
– wsparcie procesów raportowych i weryfikacji danych pozafinansowych,
– wsparcie w opracowaniu raportów, materiałów analitycznych, komunikatów,
– udział w inicjatywach i projektach np. obszar dekarbonizacja, przeglądy zewnętrzne, współpraca z dostawcami,
– współpraca w monitorowaniu inicjatyw ESG w Grupie Żabka,
– wsparcie w dostosowywaniu rozwiązań np. polityk w budowaniu ładu korporacyjnego,
– poszukiwanie rozwiązań/innowacji w obszarze ESG – benchmarki.
Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 25 lat obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 10 tyś. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług, czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café. Żabka to przede wszystkim ludzie. Nasz sukces rynkowy nie byłby możliwy bez pracy i zaangażowania świetnych specjalistów i wysokiej klasy ekspertów, którzy tworzą zespół Żabki i prowadzą nasze sklepy. Abyśmy mogli wspólnie rozwijać sieć, musimy wszyscy kierować się tymi samymi zasadami i dążyć do tego samego celu.
Żabka, którą wspólnie budujemy, jest ambitna i konsekwentnie realizuje swoje zamierzenia. Stawiamy sobie śmiałe cele, cechuje nas wytrwałość w ich realizacji i potrzeba stałego rozwoju.
Żabka jest również otwarta. Otwarta na innowacje, na zmiany, na dyskusję i odmienne zdanie, na nowe trendy i szanse rynkowe. Mamy odwagę i chęć wychodzenia poza schematy!
Naszą misję staramy się realizować w sposób odpowiedzialny wobec współpracowników, franczyzobiorców, klientów i dostawców, a także wobec środowiska naturalnego i lokalnych społeczności, w których funkcjonują nasze sklepy. Podejmując codzienne decyzje jesteśmy świadomi ich wpływu na biznesy naszych franczyzobiorców oraz zadowolenie klientów. Wymagamy odpowiedzialności tak od siebie, jak i od innych.
Będąc odpowiedzialnym, dbamy również o naszą wiarygodność! Chcemy być godni zaufania w oczach pracowników, franczyzobiorców, klientów i partnerów biznesowych. Komunikujemy się otwarcie i z szacunkiem, szczerze mówimy o trudnościach. W naszej pracy chcemy być przede wszystkim autentyczni, dzięki zgodności deklaracji i działań. Opieramy nasze decyzje o obiektywne wyniki badań, doświadczenie i sprawdzone założenia.