INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV.
IDEALNY KANDYDAT TO:
• Osoba komunikatywna, gracz zespołowy
• Osoba niebojąca się wyzwań i napotkanych błędów
• Osoba otwarta na współprace między zespołami chętna nauczenia się zarządzania priorytetami w codziennej pracy
Nie musisz mieć skończonego konkretnego kierunku studiów czy twardych umiejętności – wszystkiego Cię nauczymy! To, co się dla nas liczy na etapie rekrutacji, to Twoja postawa, zaangażowanie, entuzjazm i świeże spojrzenie!
CEL/PROGRAM STAŻU:
– Osoba pozyska wiedzę z zakresu funkcjonowania sklepu internetowego oraz istoty współpracy zespołowej do jego właściwego funkcjonowania.
– Obsługa sklepu internetowego, umiejętność znajdowania i diagnozowania błędów, analizowanie zachowań użytkowników oraz tworzenie rozwiązań mających na celu podniesienie konwersji
Chcesz zgłębić tajniki E-commerce? Chcesz obserwować i analizować zachowania użytkowników?
A może chcesz budować automatyczne scenariusze marketingowe i analizować jak oddziałują one na sprzedaż?
Jeśli tak, to zapraszamy na staż w KAZAR – jednej z największych polskich marek fashion
Szukamy osoby, która zostanie z nami na dłużej. Dlatego jeśli sprawdzisz się na stażu (a my Ci w tym pomożemy!), chętnie zaproponujemy Ci dalszy rozwój kariery w naszej firmie!
ZADANIA STAŻYSTY:
Poprowadzimy Cię krok po kroku przez tajniki e-commerce: od skutecznych kampanii marketingowych, przez zachowanie klientów, po proces wprowadzania zmian. Pod naszą opiekę, na miarę swoich umiejętności, które będziesz z dnia na dzień rozwijać, zaproponujemy Ci pracę między innymi przy następujących zadaniach:
• Współtworzenie scenariuszy automatyzacji marketingowych
• Zarządzanie wizualną stroną sklepu internetowego we współpracy z działem kreatywnym
• Analizowanie danych i wyciąganie wniosków umożliwiających poprawę doświadczeń zakupowych użytkowników sklepu
• Poznanie i praca z mechanizmami sklepów internetowych
• Współtworzenie sprzedażowych kampanii marketingowych przy wykorzystaniu afiliacji oraz Google
• Wsparcie działu marketingu w komunikacji kolekcji oraz działań promocyjnych
Jest wiodącym, światowym dostawcą eleganckiego i ekskluzywnego obuwia oraz akcesoriów, które są symbolem elegancji i luksusu. W swoim portfolio posiadają luksusowe produkt takie jak: obuwie, torby, walizki, akcesoria, perfumy oraz linię produktów Home Fragrance. Produkty firmy Kazar wyróżniają się nie tylko nowoczesnym designem, ale także najwyższą jakością wykonania i dbałością o każdy detal.
Firma Kazar zdobyła silną pozycję na rynku dzięki wieloletniej tradycji oraz działaniu w zgodzie ze światowymi trendami. Od 1990 roku konsekwentnie budują wizerunek i reputację, dzięki czemu są jedną z najszybciej rozwijających się marek w Europie.
Jak mówią o sobie: “Przekształcamy standardy branży, redefiniując pojęcie dostępności luksusu, tworząc produkty najwyższej jakości i w zgodzie ze światowymi trendami, które są osiągalne dla każdego, kto dąży do osiągnięcia mistrzostwa w swoim życiu.”