HERBAPOL - LUBLIN
Trade Marketing
Asystent ds. Trade Marketingu

Miejsce
Warszawa
Czas
do ustalenia (3- 6 miesięcy)
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
5000 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

• Jesteś absolwentem/studentem ostatniego roku kierunków marketingowych lub pokrewnych i chcesz
spróbować swoich sił w biznesie.
• Masz za sobą pierwsze doświadczenia – praktyki/staże w zakresie wykonywania działań trade
marketingowych (mile widziane).
• Umiesz słuchać, szybko przyswajasz wiedzę i potrafisz koordynować wiele zadań jednocześnie.
• Jesteś systematyczna/y, dokładna/y i dobrze organizujesz swoją pracę.
• Jesteś dyspozycyjna/y 40 godz. tygodniowo.
• Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności MS Excel.
• Chciałabyś/chciałbyś poszerzać swoją wiedzę o nowe doświadczenia we współpracy z działem
sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta.
• Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności MS Excel.

CEL/PROGRAM STAŻU:

Nasz dział Trade Marketingowy jest nietypowy, więc będziesz mieć okazję poznania naszych technik pracy i współpracy z klientami. Będziesz pracować ze specjalistami, menagerami, osobami na stanowiskach dyrektorskich- dzięki temu poznasz poszczególne szczeble zarządzania organizacją. Dzięki pracy w Naszym Zespole opanujesz Excela oraz poznasz inne programy do analizy danych- nauczymy Cię trafnego wyciągania wniosków. Na zakończenie odbędziesz rozmowę podsumowującą, podczas której dowiesz się o swoich mocny stronach, które mogą przyczynić się do dalszego rozwoju zawodowego. W Naszej Firmie często prowadzimy rekrutacje wewnętrzne, więc i Ty będziesz mieć okazję wzięcia w nich udziału.

ZADANIA STAŻYSTY:

• Udział w planowaniu i koordynowaniu działań związanych ze wsparciem sprzedaży.
• Efektywna współpraca z działem sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
• Wsparcie w rozliczaniu i ewaluacji aktywności promocyjnych.
• Analizowanie informacji sprzedażowych, przygotowywanie raportów i rekomendacji.
• Bieżąca współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji projektów trade marketingowych.

O pracodawcy

Już od ponad 75 lat dajemy polskim rodzinom to co najlepsze, prosto z natury.„Herbapol-Lublin” to doskonały przykład połączenia tradycji z nowoczesnością, cieszący się tym, co najcenniejsze – zaufaniem czterech pokoleń Konsumentów, którzy doceniają wysoką jakość oraz smak oferowanych produktów.

 

Jesteśmy dumni z naszej misji i wartości:

  • Naturalność- naszą największą inspiracją jest natura. To właśnie dzięki naturalności tworzymy wyjątkowe produkty, które królują w polskich kuchniach od wielu pokoleń.
  • Szczerość- szczera strategia, otwartość we wspólnym wypracowywaniu rozwiązań, bezpośrednia komunikacja są na trwałe wpisane w nasze codzienne działania.
  • Otwartość- nasze produkty są dedykowane zarówno dla najmłodszych konsumentów, jak i dla tych starszych. Wiemy, jak ważne jest dbanie o każdego członka rodziny, dlatego w swojej ofercie posiadamy produkty dostosowane do każdego pokolenia.
  • Skuteczność- Dzięki skutecznym odpowiedzią na potrzeby konsumentów nieustannie się rozwijamy, a do naszego portfolio wprowadzamy coraz ciekawsze rozwiązania produktowe.
  • Odpowiedzialność- Herbapol działa w sposób odpowiedzialny społecznie nie tylko poprzez poszanowanie środowiska naturalnego i przyrody, lecz także zaspokaja rosnące potrzeby konsumentów, wprowadzając nowoczesne produkty, smaki oraz dbając o estetykę i funkcjonalność opakowań.