WYDAWNICTWO POZNAŃSKIE
Dział Projektów Wydawniczych
Asystent/ka w Dziale Projektów Wydawniczych

Miejsce
Poznań
Czas
LIPIEC-WRZESIEŃ
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
4500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

• Studentka/Student uczelni wyższej; preferowane kierunki: humanistyczne (polonistyka, dziennikarstwo)
• Posiadająca wysoko rozwiniętą kulturę językową oraz lekkie pióro
• Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz dobrze czująca się w pracy zespołowej
• Posiadająca zdolności analityczne i negocjacyjne oraz umiejętności jasnego formułowania myśli i komunikatów
• Lubiąca dynamiczną atmosferę i dobrze radząca sobie z działaniem pod presją czasu.

CEL/PROGRAM STAŻU:

Celem stażu jest sprawdzenie w praktyce wiedzy teoretycznej uzyskanej przez Kandydat(kę)a podczas studiów. Konfrontacja nabytej wiedzy z realiami pracy zawodowej, weryfikacja predyspozycji zawodowych i zdobycie niezbędnego doświadczenia zawodowego w samodzielnym i zespołowym wykonywaniu obowiązków w zakresie tworzenia i realizacji projektów wydawniczych oraz pracy z tekstem.

ZADANIA STAŻYSTY:

• Współtworzenie i realizacja strategi projektowej dla publikacji książkowych
• Praca z tekstem (korekta)
• Tworzenie bazy współpracowników
• Analiza rynku książki – publikacji i wydawnictw

Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Dobrze, że czytasz!

Wydawnictwo Poznańskie to jedno z wiodących wydawnictw w Polsce, nowoczesne i z długą tradycją. Nie boi się eksperymentować. Pod jednym dachem skupia różnorodne marki – Wydawnictwo Poznańskie (literatura piękna i faktu), Czwartą Stronę (literatura obyczajowa), Czwartą Stronę Kryminału (thrillery i kryminały), We need YA (literatura młodzieżowa), Zygzaki (książki dla dzieci) oraz księgarnię online Wydaje nam się – dzięki czemu każdy znajdzie tu coś dla siebie. Zespół firmy tworzą ludzie pełni pasji do książek, którzy w codziennej pracy stawiają na współpracę i dyskusję. Szczerzy, otwarci i cały czas pracujący nad empatyczną komunikacją. Bardzo ważny jest dla nas rozwój pracowników – ich inicjatywy i kreatywne pomysły zawsze są wspierane oraz przyjmowane z entuzjazmem. Firma dba o to, aby pracownicy rozwijali się w kierunkach, które ich interesują, mieli dostęp do szkoleń i wiedzy, a w piątki pracowali krócej, aby móc rozwijać swoje pasje.