ŻABKA
Żabka Future
Stażystka/Stażysta w zespole HR

Miejsce
Poznań / hybrydowo
Czas
6 miesięcy
Wynagrodzenie
4500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

  • Posiada status studenta (mile widziani studenci kierunków ZZL, Psychologia);
  • jest komunikatywny/a i ma pozytywne podejście do nawiązywania kontaktów,
  • posiada podstawową widzę z obszaru HR lub chęć do rozwijania się i zdobywania wiedzy w tym obszarze;
  • dyspozycyjność; gotowość do pracy hybrydowej

CEL / PROGRAM STAŻU:

Zapoznanie się z funkcjonowaniem wewnętrznego działu HR, poszerzenie wiedzy z zakresu rekrutacji oraz procesów około-pracowniczych

ZADANIA STAŻYSTY:

Publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych poprzez system eRecruiter, organizacja spotkań rekrutacyjnych, dbanie o właściwy przepływ informacji oraz dokumentacji w procesie rekrutacji i zatrudnienia pracowników, wsparcie zespołu HR w bieżących zadaniach

O pracodawcy

Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 23 lata obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 7 tys. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług, czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café. Żabka to przede wszystkim ludzie. Nasz sukces rynkowy nie byłby możliwy bez pracy i zaangażowania świetnych specjalistów i wysokiej klasy ekspertów, którzy tworzą zespół Żabki i prowadzą nasze sklepy. Abyśmy mogli wspólnie rozwijać sieć, musimy wszyscy kierować się tymi samymi zasadami i dążyć do tego samego celu.

Żabka, którą wspólnie budujemy, jest ambitna i konsekwentnie realizuje swoje zamierzenia. Stawiamy sobie śmiałe cele, cechuje nas wytrwałość w ich realizacji i potrzeba stałego rozwoju.

Żabka jest również otwarta. Otwarta na innowacje, na zmiany, na dyskusję i odmienne zdanie, na nowe trendy i szanse rynkowe. Mamy odwagę i chęć wychodzenia poza schematy!

Naszą misję staramy się realizować w sposób odpowiedzialny wobec współpracowników, franczyzobiorców, klientów i dostawców, a także wobec środowiska naturalnego i lokalnych społeczności, w których funkcjonują nasze sklepy. Podejmując codzienne decyzje jesteśmy świadomi ich wpływu na biznesy naszych franczyzobiorców oraz zadowolenie klientów. Wymagamy odpowiedzialności tak od siebie, jak i od innych.

Będąc odpowiedzialnym, dbamy również o naszą wiarygodność! Chcemy być godni zaufania w oczach pracowników, franczyzobiorców, klientów i partnerów biznesowych. Komunikujemy się otwarcie i z szacunkiem, szczerze mówimy o trudnościach. W naszej pracy chcemy być przede wszystkim autentyczni, dzięki zgodności deklaracji i działań. Opieramy nasze decyzje o obiektywne wyniki badań, doświadczenie i sprawdzone założenia.