INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV.
IDEALNY KANDYDAT TO:
CEL / PROGRAM STAŻU:
Dział PMO w Żabka Polska zajmuje się zarządzaniem portfolio projektów strategicznych w całej organizacji, stanowi wsparcie dla planowania strategicznego firmy, zarządzania portfelami i projektami oraz zapewnia stosowanie metodyk zarządzania projektami, w tym standardów i procedur.
Staż w Dziale PMO to niepowtarzalna okazja, aby z bliska przyjrzeć się pracy Project Managera, wziąć udział w kluczowych dla organizacji projektach, poznać standardy i politykę zarządzania projektami, zdobyć wiedzę na temat różnych metodyk zarządzania projektami, a także doświadczyć codziennych wyzwań w projektach. To okazja nie tylko do zdobycia nowego doświadczenia, ale także lepszego poznania samego/samej siebie, zweryfikowania swoich założeń odnośnie pracy w projektach oraz poznania ciekawych osób.
ZADANIA STAŻYSTY:
Udział w wybranych projektach/programach polegający m.in. na:
Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 23 lata obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 7 tys. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług, czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café. Żabka to przede wszystkim ludzie. Nasz sukces rynkowy nie byłby możliwy bez pracy i zaangażowania świetnych specjalistów i wysokiej klasy ekspertów, którzy tworzą zespół Żabki i prowadzą nasze sklepy. Abyśmy mogli wspólnie rozwijać sieć, musimy wszyscy kierować się tymi samymi zasadami i dążyć do tego samego celu.
Żabka, którą wspólnie budujemy, jest ambitna i konsekwentnie realizuje swoje zamierzenia. Stawiamy sobie śmiałe cele, cechuje nas wytrwałość w ich realizacji i potrzeba stałego rozwoju.
Żabka jest również otwarta. Otwarta na innowacje, na zmiany, na dyskusję i odmienne zdanie, na nowe trendy i szanse rynkowe. Mamy odwagę i chęć wychodzenia poza schematy!
Naszą misję staramy się realizować w sposób odpowiedzialny wobec współpracowników, franczyzobiorców, klientów i dostawców, a także wobec środowiska naturalnego i lokalnych społeczności, w których funkcjonują nasze sklepy. Podejmując codzienne decyzje jesteśmy świadomi ich wpływu na biznesy naszych franczyzobiorców oraz zadowolenie klientów. Wymagamy odpowiedzialności tak od siebie, jak i od innych.
Będąc odpowiedzialnym, dbamy również o naszą wiarygodność! Chcemy być godni zaufania w oczach pracowników, franczyzobiorców, klientów i partnerów biznesowych. Komunikujemy się otwarcie i z szacunkiem, szczerze mówimy o trudnościach. W naszej pracy chcemy być przede wszystkim autentyczni, dzięki zgodności deklaracji i działań. Opieramy nasze decyzje o obiektywne wyniki badań, doświadczenie i sprawdzone założenia.