ŻABKA
Departament Strategii Marki
Staż w Departamencie Strategii Marki

Miejsce
Poznań
Czas
1.06 - 31.12.2023
Wynagrodzenie
4000 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

  • Umiejętność myślenia koncepcyjnego
  • Kompetencje w zakresie strategii biznesowej
  • Łatwość w poruszaniu się w danych
  • Umiejętności analityczne
  • Łatwość komunikacji idei

CEL / PROGRAM STAŻU:

Wykształcenie kompetencji w praktycznej operacjonalizacji insightów strategicznych pochodzących z analizy danych.

ZADANIA STAŻYSTY: 

  • Wsparcie w kluczowych projektach strategicznych (Customer Acquisition Strategy);
  • Synteza kluczowych informacji z dużej ilości danych jakościowych i ilościowych;
  • Poszukiwanie insightów/ trendów w danych wewnętrznych (sprzedażowych, badawczych) oraz zewnętrznych (analizy rynku, konkurencji).

 

Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 23 lata obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 7 tys. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług, czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café. Żabka to przede wszystkim ludzie. Nasz sukces rynkowy nie byłby możliwy bez pracy i zaangażowania świetnych specjalistów i wysokiej klasy ekspertów, którzy tworzą zespół Żabki i prowadzą nasze sklepy. Abyśmy mogli wspólnie rozwijać sieć, musimy wszyscy kierować się tymi samymi zasadami i dążyć do tego samego celu.

Żabka, którą wspólnie budujemy, jest ambitna i konsekwentnie realizuje swoje zamierzenia. Stawiamy sobie śmiałe cele, cechuje nas wytrwałość w ich realizacji i potrzeba stałego rozwoju.

Żabka jest również otwarta. Otwarta na innowacje, na zmiany, na dyskusję i odmienne zdanie, na nowe trendy i szanse rynkowe. Mamy odwagę i chęć wychodzenia poza schematy!

Naszą misję staramy się realizować w sposób odpowiedzialny wobec współpracowników, franczyzobiorców, klientów i dostawców, a także wobec środowiska naturalnego i lokalnych społeczności, w których funkcjonują nasze sklepy. Podejmując codzienne decyzje jesteśmy świadomi ich wpływu na biznesy naszych franczyzobiorców oraz zadowolenie klientów. Wymagamy odpowiedzialności tak od siebie, jak i od innych.

Będąc odpowiedzialnym, dbamy również o naszą wiarygodność! Chcemy być godni zaufania w oczach pracowników, franczyzobiorców, klientów i partnerów biznesowych. Komunikujemy się otwarcie i z szacunkiem, szczerze mówimy o trudnościach. W naszej pracy chcemy być przede wszystkim autentyczni, dzięki zgodności deklaracji i działań. Opieramy nasze decyzje o obiektywne wyniki badań, doświadczenie i sprawdzone założenia.