ŻABKA
Departament Analiz Biznesowych
Stażysta/ka w Departamencie Analiz Biznesowych

Miejsce
Poznań
Czas
3 mies. (czerwiec - sierpień)
Wynagrodzenie
3500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT MA:

  • Wykształcenie: Ekonometria/Ekonomia/Informatyka/Matematyka
  • Umiejętności/Kompetencje:
    • zainteresowania nowoczesnymi rozwiązaniami z obszaru analizy danych i narzędziami „Business Inteligence”
    • silnej motywacji do realizowania różnorodnych zadań, poszerzania swojej wiedzy i zdobycia doświadczenia
    • otwartość na publiczne wystąpienia
    • umiejętności analitycznych
    • dobrej organizacji pracy, dokładności oraz komunikatywności
    • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel
    • mile widziana znajomość programu Power BI

CEL I PROGRAM STAŻU:

Jedną z kluczowych umiejętności wymaganych obecnie na rynku pracy jest umiejętna obróbka dużej ilości danych i wyciąganie wniosków/rekomendacji na podstawie danych. Staż w Departamencie Analiz Biznesowych pozwala zrozumieć jak za pomocą warsztatu analitycznego można przekształcać surowe informacje z hurtowni danych na wartościowy Insight dla biznesu. Celem stażu jest praca nad rozwiązaniami analitycznymi oraz pogłębienie wiedzy o nowoczesnych narzędziach analitycznych przy przygotowywaniu szkoleń wewnątrzfirmowych.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • przygotowywanie szkoleń dotyczących nowoczesnych narzędzi analitycznych i wizualizacji danych
  • wsparcie w przygotowaniu analiz i raportów z wykorzystaniem narzędzi Power BI
  • aktywne uczestnictwo w testowaniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań „Business Inteligence”
  • udział w raportowaniu w oparciu o dane z hurtowni danych (Snowflake)
  • współpraca z innymi departamentami firmy w zakresie dostarczania informacji zarządczej
  • wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach
Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 23 lata obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 7 tys. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług, czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café. Żabka to przede wszystkim ludzie. Nasz sukces rynkowy nie byłby możliwy bez pracy i zaangażowania świetnych specjalistów i wysokiej klasy ekspertów, którzy tworzą zespół Żabki i prowadzą nasze sklepy. Abyśmy mogli wspólnie rozwijać sieć, musimy wszyscy kierować się tymi samymi zasadami i dążyć do tego samego celu.

Żabka, którą wspólnie budujemy, jest ambitna i konsekwentnie realizuje swoje zamierzenia. Stawiamy sobie śmiałe cele, cechuje nas wytrwałość w ich realizacji i potrzeba stałego rozwoju.

Żabka jest również otwarta. Otwarta na innowacje, na zmiany, na dyskusję i odmienne zdanie, na nowe trendy i szanse rynkowe. Mamy odwagę i chęć wychodzenia poza schematy!

Naszą misję staramy się realizować w sposób odpowiedzialny wobec współpracowników, franczyzobiorców, klientów i dostawców, a także wobec środowiska naturalnego i lokalnych społeczności, w których funkcjonują nasze sklepy. Podejmując codzienne decyzje jesteśmy świadomi ich wpływu na biznesy naszych franczyzobiorców oraz zadowolenie klientów. Wymagamy odpowiedzialności tak od siebie, jak i od innych.

Będąc odpowiedzialnym, dbamy również o naszą wiarygodność! Chcemy być godni zaufania w oczach pracowników, franczyzobiorców, klientów i partnerów biznesowych. Komunikujemy się otwarcie i z szacunkiem, szczerze mówimy o trudnościach. W naszej pracy chcemy być przede wszystkim autentyczni, dzięki zgodności deklaracji i działań. Opieramy nasze decyzje o obiektywne wyniki badań, doświadczenie i sprawdzone założenia.