ŻABKA
Departament Ekspansji
Analityk/Analityczka

Miejsce
Poznań
Czas
6 miesięcy
Wynagrodzenie
4500 zł / m-c

Jesteś studentem lub absolwentem, którego interesuje rozwój w Zaawansowanej Analityce w Ekspansji? Chcesz uczestniczyć w największym projekcie ekspansyjnym w Europie i mieć wpływ na rozwój narzędzi analitycznych.

Opis stażu:

W ramach stażu będziesz miał okazję zapoznać się z procesem oceny Wniosków Inwestycyjnych, zakresem pozyskiwanych danych, narzędziami analitycznymi wspomagającymi proces podejmowania decyzji. Zapoznasz się z praktycznym wykorzystaniem narzędzi GIS w zakresie analizy i wizualizacji danych, oraz takich narzędzi jak Power BI, Python, R, Qgis, oraz sposobami pozyskiwania danych z hurtowni danych (SQL).

 

Koniecznie aplikuj, jeśli:

  • jesteś twórcza/y i szukasz nowych, innowacyjnych rozwiązań
  • jesteś studentem bądź absolwentem kierunków Data Science, Analiza danych lub pokrewne
  • znasz podstawy Python/R, mile widziana jest również Twoja znajomość Platformy Power Bi
  • jesteś zainteresowany rozwojem w zakresie nowoczesnych rozwiązań z obszaru analizy danych i narzędzi „Business Intelligence”
  • masz silną motywację do realizowania różnorodnych zadań, poszerzania swojej wiedzy i zdobycia doświadczenia

Zadania, które czekają Cię podczas stażu:

  • wsparcie w przygotowaniu analiz i raportów z wykorzystaniem narzędzi Power BI
  • aktywne uczestnictwo w testowaniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań „Business Intelligence”
  • udział w raportowaniu w oparciu o dane z hurtowni danych (Snowflake)
  • udział w budowaniu modeli predykcyjnych (machine learning) dotyczących obrotów nowych lokalizacji
  • eksploracja, analiza powiązań przycznowo-skutkowych dla obrotów sklepów
  • poszukiwanie nowych czynników mających na zmienność przychodów sklepów, trafność decyzji, co do nowych lokalizacji
  • wsparcie w budowaniu dashboradu dla kierownictwa
  • analiza rynku nieruchomości
Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 23 lata obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 7 tys. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług, czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café. Żabka to przede wszystkim ludzie. Nasz sukces rynkowy nie byłby możliwy bez pracy i zaangażowania świetnych specjalistów i wysokiej klasy ekspertów, którzy tworzą zespół Żabki i prowadzą nasze sklepy. Abyśmy mogli wspólnie rozwijać sieć, musimy wszyscy kierować się tymi samymi zasadami i dążyć do tego samego celu.

Żabka, którą wspólnie budujemy, jest ambitna i konsekwentnie realizuje swoje zamierzenia. Stawiamy sobie śmiałe cele, cechuje nas wytrwałość w ich realizacji i potrzeba stałego rozwoju.

Żabka jest również otwarta. Otwarta na innowacje, na zmiany, na dyskusję i odmienne zdanie, na nowe trendy i szanse rynkowe. Mamy odwagę i chęć wychodzenia poza schematy!

Naszą misję staramy się realizować w sposób odpowiedzialny wobec współpracowników, franczyzobiorców, klientów i dostawców, a także wobec środowiska naturalnego i lokalnych społeczności, w których funkcjonują nasze sklepy. Podejmując codzienne decyzje jesteśmy świadomi ich wpływu na biznesy naszych franczyzobiorców oraz zadowolenie klientów. Wymagamy odpowiedzialności tak od siebie, jak i od innych.

Będąc odpowiedzialnym, dbamy również o naszą wiarygodność! Chcemy być godni zaufania w oczach pracowników, franczyzobiorców, klientów i partnerów biznesowych. Komunikujemy się otwarcie i z szacunkiem, szczerze mówimy o trudnościach. W naszej pracy chcemy być przede wszystkim autentyczni, dzięki zgodności deklaracji i działań. Opieramy nasze decyzje o obiektywne wyniki badań, doświadczenie i sprawdzone założenia.