WYDAWNICTWO POZNAŃSKIE
Marketing Internetowy
Stażysta w dziale Marketingu internetowego

Miejsce
Poznań
Czas
01.07 - 29.09.2023
Wynagrodzenie
3600 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT:

Wykształcenie: marketing, promocja, marketing internetowy,

Umiejętności:
Staż jest po to, żeby się uczyć i na to jesteśmy nastawieni.
Mile widziana znajomość narzędzi:

  • Meta Ads,
  • Google Ads,
  • Get Response,
  • asana,
  • Pakiet MS Office.

Cierpliwość i skrupulatność.
Umiejętność wyszukiwania informacji.
Wysokie zdolności organizacyjne.
Umiejętność zarządzania czasem pracy oraz ustalania priorytetów.
Odpowiedzialność za wykonywane zadania.
Zainteresowanie zagadnieniami z szeroko pojętego marketingu.
Energia i pozytywne nastawienie.
Pomysłowość, komunikatywność i otwartość na nowe.
Umiejętność przedstawiania informacji i danych.

Znajomość języka angielskiego będzie przydatna.

CEL STAŻU:

Staż to czas testowania zdobytej wiedzy w praktyce. Wiemy, że to mogą być Twoje pierwsze kroki na rynku, dlatego jesteśmy nastawienie na wprowadzenie Cię do marketingowej opowieści.

Pokażemy Ci jak działają kampanie internetowe (Meta, Google Ads na start). Będziesz mieć okazję poprowadzić swoje własne kampanie od A do Z (od pomysłu i briefu przez przygotowanie kreacji po ustawienia i analizę).
Na stażu będziesz mieć okazję tworzyć różne rodzaje treści – artykuły, wywiady, teksty produktowe, newslettery, hasła reklamowe. Sprawdzisz, czy masz w sobie duszę copywritera.
Zapoznamy Cię z podstawami prowadzenia projektów i organizacji pracy, żeby w przyszłości było Ci prościej odnaleźć się w obowiązkach.

Dużo zależy od Ciebie – w jakich zadaniach czujesz się najlepiej? Jaką część marketingu internetowego chcesz odkryć najpierw? Reklamy? Content? SEO? E-mail marketing? Analizę? Postaramy się dobrać projekty pod Twoje predyspozycje i zainteresowania.

Na koniec wisienka. Zajmujemy się promocją książek i czytelnictwa. Swoją pracą i projektami będziesz mieć okazję wzmocnić naszą szczytną misję i sprawić, że ludzie będą zatracać się w ciekawych historiach. #dobrzeżeczytasz

ZADANIA STAŻYSTY:

– pomoc w obsłudze prowadzonych kampanii marketingowych,
– tworzenie reklam Facebook Ads, Google Ads,
– przygotowanie kampanii od A do Z : od pomysłu, brief, zlecenie kreacji po ustawienia i analizę,
– wsparcie pracowników marketingu w codziennych zadaniach,
– wsparcie przy tworzeniu tekstów (artykuły, opisy produktów, newslettery),
– śledzenie trendów i monitorowanie działań konkurencji,
– analiza i raportowanie przeprowadzonych działań,
– poprowadzenie samodzielnego projektu marketingowego.

Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Jesteśmy jednym z największych wydawnictw w Polsce. Nowoczesnym i z długą tradycją. Nie boimy się eksperymentować. Pod jednym dachem skupiamy różnorodne marki – Wydawnictwo Poznańskie (literatura piękna i faktu), Czwartą Stronę (literatura obyczajowa), Czwartą Stronę Kryminału (thrillery i kryminały), We need YA (literatura młodzieżowa), Zygzaki (książki dla dzieci) oraz księgarnię Wydaje nam się. Z takim portfolio każdy(-da) czytelnik(-niczka) znajdzie u nas coś dla siebie. Nasz zespół tworzą ludzie pełni pasji do książek.

W codziennej pracy stawiamy na współpracę i dyskusję. Jesteśmy szczerzy, otwarci i cały czas pracujemy nad empatyczną komunikacją. Bardzo ważne jest dla nas samozarządzanie. Mamy zaufanie do naszych pracowników: liczymy na ich pro-aktywność i pomysły. Dbamy o to, żeby nasi pracownicy rozwijali się w kierunkach, które ich interesują, mieli dostęp do szkoleń i wiedzy, a w piątki pracowali krócej.

Wydajemy książki, zmieniamy świat.