VALUE MEDIA
Client Service
Media Trainee

Miejsce
Warszawa
Czas
6 miesięcy
Wynagrodzenie
3500 zł / m-c

CO JEST DLA NAS WAŻNE:

  • zainteresowanie nowymi technologiami oraz rynkiem mediów (który dzięki nam poznasz od podszewki)
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z przeprowadzonych analiz
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint – warunek konieczny)
  • dokładność i bardzo dobra organizacji pracy
  • chęć uczenia się, zaangażowania i podejmowania nowych wyzwań
  • komunikatywna znajomości języka angielskiego (B1)
  • gotowości do podjęcia współpracy na pełen etat

CEL / PROGRAM STAŻU:

  • będziesz wspierać zespół w bieżącej obsłudze Klienta
  • wesprzesz zespół przy planowaniu i kupowaniu mediów
  • będziesz analizować dane i przygotowywać raporty w Excelu
  • będziesz tworzyć prezentacje w oparciu o wnioski z analiz
  • poznasz specyfikę pracy branży mediowej

JAKIE WYZWANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ?

  • będziesz wspierać zespół w bieżącej obsłudze Klienta
  • wesprzesz zespół przy planowaniu i kupowaniu mediów
  • będziesz analizować dane i przygotowywać raporty w Excelu
  • będziesz tworzyć prezentacje w oparciu o wnioski z analiz
  • poznasz specyfikę pracy branży mediowej
Co doceniają eksperci pracujący w Value Media:
  • możliwość nieustannego rozwoju i poszerzania kompetencji,
  • liderów i współpracowników, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach,
  • dostęp do najnowszych rozwiązań oraz narzędzi,
  • 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
  • pracę zdalną + zielone biuro w centrum Warszawy,
  • pracę hybrydową – nawet po pandemii!,
  • zgrane teamy – 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
  • prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
  • zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu – zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
  • wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami na rynku, np. dzięki Inspirującym Czwartkom, gdzie prezentowane są projekty, które zakończyły się spektakularnym sukcesem bądź spektakularną porażką,
  • system szkoleń wewnętrznych z każdej specjalizacji oraz szkoleń strategicznych – Szkoła Planowania i Strategii (program prowadzony przez zespół strategii Group One),
  • Megazespoły – regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
  • wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe (2x w roku),
  • jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
  • dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
  • programy rozwojowe (People Manager, Best Performer),
  • świetną, niekorporacyjną atmosferę i otwartą komunikację,
  • umowę o pracę – po okresie próbnym na czas nieokreślony,
  • program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
  • parking rowerowy, gaming room,
  • laptop i dostęp do Google Workspace – pracę z dowolnego miejsca na świecie!

O pracodawcy

Jesteśmy największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce, funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Pod jednym dachem łączymy strategię, media, kreację, e-commerce, technologię oraz event i wciąż inwestujemy w rozwój nowych kompetencji. Stawiamy na synergię działań komunikacyjnych jako One Team, który tworzą spółki mediowe, takie jak: Mediaplus, RL Media i Value Media, agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube oraz agencje kreatywne: Change Serviceplan i GONG, agencja contentowa Labcon, Media Ready oraz eventowa GetLouder!.

Model „Dom Komunikacji” i bliska współpraca w ramach grupy sprawia, że jako Group One oferujemy kompleksową, zintegrowaną obsługę. O najwyższej jakości działań świadczą liczne nagrody, na które pracuje zaangażowany zespół ludzi. Dziś jest nas już ponad 400 osób!