CO JEST DLA NAS WAŻNE?
- Pozytywne nastawienie i chęć rozwoju w dziedzinie SEO
- Wyciągania wniosków na podstawie danych (np. Statystyk ruchu/pozycji strony)
- Zainteresowanie marketingiem internetowym/pozycjonowaniem stron
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w grupie nad projektami
CZEGO SIĘ OD NAS NAUCZYSZ?
- Zasad optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych
- Zasad tworzenia efektywnych treści pod kątem wyszukiwarek internetowych
- Jak przeprowadzić Audyt optymalizacji strony pod kątem SEO
- W jaki sposób analizować i wybierać słowa kluczowe do pozycjonowania
- W jaki sposób monitorować efektywność wykonywanych działań
- Korzystania z narzędzi Google Search Console, Google Analytics, Senuto, Semrush, Ahrefs, Screaming Frog, SEO Surfer i innych
- Raportować działania SEO, tworzyć dashboardy w Google Data Studio
JAKIE WYZWANIA STOJĄ PRZED TOBĄ?
- Analiza intencji i zapytań użytkowników do wyszukiwarki Google
- Analiza i dobór fraz kluczowych, tworzenie content graphów.
- Obsługa CMS (dodawanie i edycja artykułów na stronach klientów)
- Formatowanie treści i dodawanie grafik na potrzeby SEO
- Kontakt z wydawcami oraz publikacja artykułów sponsorowanych
- Monitoring i analiza danych dot. Pozycji fraz kluczowych oraz ruchu na stronach klientów.
- Tworzenie i aktualizacja raportów wysyłanych do klientów
- Wyciąganie wniosków z prowadzonych przez specjalistów działań
- Bieżące wsparcie działu SEO w realizacji projektów
Co doceniają eksperci pracujący w SalesTube:
- możliwość nieustannego rozwoju i poszerzania kompetencji,
- liderów i współpracowników, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach,
- dostęp do najnowszych rozwiązań i narzędzi – jesteśmy największym resellerem technologii Google Marketing Platform w CEE,
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- pracę zdalną + zielone biuro w centrum Warszawy,
- pracę hybrydową – nawet po pandemii!,
- zgrane teamy – 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu – zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami e-commerce na rynku, np. dzięki Inspirującym Czwartkom, gdzie prezentowane są projekty, które zakończyły się spektakularnym sukcesem bądź spektakularną porażką,
- system szkoleń wewnętrznych z każdej specjalizacji oraz szkoleń strategicznych – Szkoła Planowania i Strategii (program prowadzony przez zespół strategii Group One),
- Megazespoły – regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe (2x w roku),
- jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności,
- indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- programy rozwojowe (People Manager, Best Performer),
- świetną, nie korporacyjną atmosferę i otwartą komunikację,
- umowę o pracę – po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy, gaming room,
- laptop i dostęp do Google Workspace – pracę z dowolnego miejsca na świecie!
Rekrutacja zakończona
O pracodawcy
SalesTube to pierwsza w Polsce firma, która kompleksowo zajmuje się biznesem e commerce.
Misją SalesTube jest tworzenie e-handlu oraz wspieranie jego rozwoju na każdym etapie. Nasz zespół tworzą eksperci, którzy przez lata zdobywali doświadczenie pracując dla największych polskich i globalnych marek, jednocześnie rozwijając marki własne w ramach Group One. Znamy ecommerce od podszewki. Dzięki temu możemy naszym klientom zaoferować nie tylko skuteczne rozwiązania w obszarze marketingu, ale być doradcą w tworzeniu przynoszącego zyski handlu online.
SalesTube to pierwszy w Polsce one-stop-shop dla e‑commerce, który łączy najsilniejsze kompetencje performance marketingowe z kompleksowym wsparciem dla e-biznesów, w tym platformach e‑commerce, technologii marketingowej i analityki.