SALESTUBE
Dział SEM / SEM Dept.
SEM Trainee

Miejsce
Warszawa / WARSAW
Czas
od kwietnia/as of April (6 mies./months)
Wynagrodzenie
3500 zł / m-c (PLN/month)

[English version below]

OCZEKUJEMY:

  • zdolności szybkiego uczenia się, chęci zaangażowania i podejmowania nowych wyzwań
  • analitycznego myślenia i umiejętności wyciągania wniosków z przeprowadzonych analiz
  • bardzo dobrej organizacji pracy, dokładności i umiejętności logicznego wnioskowania
  • zainteresowania nowymi technologiami oraz rynkiem mediów, w szczególności tematyką SEM
  • umiejętności pracy w zespole
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego (B2), znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem,
  • gotowości do podjęcia współpracy na pełen etat
  • dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint)
  • podstawowa znajomość Google Ads (będzie dodatkowym atutem)

NAUCZYSZ SIĘ:

  • planowania, budowy struktury i realizacji kampanii SEM (Google Ads),
  • bieżącej optymalizacji i prowadzenia kampanii SEM,
  • nadzoru nad kosztami i budżetem, analiz, monitorowania i raportowania kampanii SEM,
  • samodzielnie poprowadzisz mniejsze projekty,
  • poznasz środowisko Google Workspace,
  • tworzenia prezentacji z podsumowaniem działań SEM,

ZADANIA STAŻYSTY:

Jako SEM Trainee będziesz wspierać zespół SEM w planowaniu, implementacji i optymalizacji kampanii w Google Ads, czyli reklam w wyszukiwarce Google, Youtube i na stronach partnerów Google. Będziesz dbać o to, aby reklama pojawiała się tak, aby przyniosła jak największe korzyści dla klienta – czy to w postaci zwiększenia sprzedaży, pozyskania nowych klientów czy zwiększenia rozpoznawalności marki wśród konsumentów.

Co doceniają eksperci pracujący w SalesTube:
  • możliwość nieustannego rozwoju i poszerzania kompetencji,
  • liderów i współpracowników, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach,
  • dostęp do najnowszych rozwiązań i narzędzi – jesteśmy największym resellerem technologii Google Marketing Platform w CEE,
  • 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
  • pracę zdalną + zielone biuro w centrum Warszawy,
  • pracę hybrydową – nawet po pandemii!,
  • ​zgrane teamy – 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
  • prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
  • zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu – zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
  • wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami e-commerce na rynku, np. dzięki Inspirującym Czwartkom, gdzie prezentowane są projekty, które zakończyły się spektakularnym sukcesem bądź spektakularną porażką,
  • system szkoleń wewnętrznych z każdej specjalizacji oraz szkoleń strategicznych – Szkoła Planowania i Strategii (program prowadzony przez zespół strategii Group One),
  • Megazespoły – regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
  • wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe (2x w roku),
  • jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności,
  • indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
  • dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
  • programy rozwojowe (People Manager, Best Performer),
  • świetną, nie korporacyjną atmosferę i otwartą komunikację,
  • umowę o pracę – po okresie próbnym na czas nieokreślony,
  • program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
  • parking rowerowy, gaming room,
  • laptop i dostęp do Google Workspace – pracę z dowolnego miejsca na świecie!

 

English version:

WHAT CHALLENGES WILL YOU FACE? 

  • Planning, structuring, and execution of SEM campaigns (Google Ads)
  • ongoing optimization, and implementation of the SEM campaign
  • monitoring of costs and budgets, analysis, monitoring and reporting of SEM campaigns
  • independent implementation of smaller projects – exploring Google Workspace environment
  • Preparation of presentations summarizing the activities of the SEM

WHAT IS IMPORTANT FOR US?

  • Ability to learn quickly, get involved and take on new challenges
  • analytical thinking and the ability to conclude from the analyses carried out
  • very good work organization, accuracy and logical implication skills
  • Interest in new technologies and the media market, particular in SEM topics
  • Teamwork skills
  • communicative knowledge of the English language (B2), knowledge of other languages is advantageous
  • the readiness to engage in full-time cooperation – good knowledge of MS Office (especially Excel and PowerPoint)
  • Basic knowledge of Google Ads (will be beneficial)

WHAT DO WE OFFER?

  • Become part of The Marcom Engine: Together with our client we are building the future of data-driven automotive marketing. Join us setting a new industry trend and delivering the best experience for our client!
  • Onboarding: An onboarding program and Buddy, which will help you get started quickly.
  • Education: Development programs (People Manager, Best Performer) and an individual schedule of soft and specialized training knowledge exchange (Champions Breakfasts, internal training, Megateams) and voluntary language courses.
  • Flexibility: Work from anywhere in the world, we have a permanent model of hybrid work that allows you to adapt your job to your life.
  • Fun: If you work, you also have to take a break. You can expect agency-sponsored fitness programs, regular after-work events in Poland and even opportunities to meet your international colleagues.
  • Accessibility: Our modern office right in the heart of Warsaw is easy to reach thanks to its perfect location. The office is ecologically friendly, we have bicycle parking and showers.
  • Internationality: As an internationally operating agency group, you have the opportunity to network and exchange ideas with colleagues from different disciplines all over the world.
  • Ability to work 100% remotely

ABOUT THE EMPLOYER:

Salestube is today the largest martech & e-commerce connected agency in CEE. We build the competitive advantage of our clients, brands, and agencies by integrating the following competencies: technological (reselling and implementation), analytical, e-commerce (building e-commerce stores), and media (media digital) in one strategic and enforcement process. Thanks to our expertise in digital media, data, and technology using the universal language of numbers, Salestube serves over 150 customers in 17 markets.

What makes us stand out:

Martech: We are technologically agnostic. As part of our team, you will develop your knowledge in the area of technologies such as: Google Marketing Platform, Salesforce, Tealium, Synerise and many others. You will have the opportunity to participate in designing and building internal tools, we have over 30 of them today!

Data & analytics: integration, modeling and activation in performance management our Intelligence Division team combining the competencies of integration, modeling and data activation based on the following platforms: Google Analytics 360, Adobe, Adform DMP, Tealium, Google Cloud, Salesforce Marketing Cloud and others.

E-commerce – the strongest one-stop-shop e-commerce agency: we support 45+ e-commerce brands in the areas of: media, analytics, technology, development. Our clients generated over 10% of the value of the entire e-commerce market in PL in 2020. Join one of the largest and most experienced digital marketing team in the region!

One team – in Group One, we have managed to build a unique culture and processes that will ensure the exchange of knowledge and the maximum use of the synergy of our competencies in implementing positive business changes for brands that cooperate with us. It is also a huge field for the development of your competencies.

Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

SalesTube to pierwsza w Polsce firma, która kompleksowo zajmuje się biznesem e commerce.

Misją SalesTube jest tworzenie e-handlu oraz wspieranie jego rozwoju na każdym etapie. Nasz zespół tworzą eksperci, którzy przez lata zdobywali doświadczenie pracując dla największych polskich i globalnych marek, jednocześnie rozwijając marki własne w ramach Group One. Znamy ecommerce od podszewki. Dzięki temu możemy naszym klientom zaoferować nie tylko skuteczne rozwiązania w obszarze marketingu, ale być doradcą w tworzeniu przynoszącego zyski handlu online.

SalesTube to pierwszy w Polsce one-stop-shop dla e‑commerce, który łączy najsilniejsze kompetencje performance marketingowe z kompleksowym wsparciem dla e-biznesów, w tym platformach e‑commerce, technologii marketingowej i analityki.