CZEGO OCZEKUJEMY OD CIEIE?
- chęci uczenia się i podejmowania nowych wyzwań;
- pasji w działaniu;
- zaangażowania i pozytywnego podejścia;
- brania odpowiedzialności za swój obszar;
- umiejętność współpracy w zespole i orientacji na wspólny cel;
- zainteresowania nowymi technologiami oraz social media (które poznasz dzięki nam od podszewki);
- umiejętności analitycznego myślenia oraz sprawności w operowaniu liczbami;
- bardzo dobrej organizacji pracy;
- pełnej dyspozycyjności w ciągu tygodnia (poniedziałek – piątek);
- dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel);
- dobrej znajomości języka angielskiego.
CEL /PROGRAM STAŻU:
W jednym zdaniu: prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (uwaga: to NIE ma nic wspólnego z prowadzeniem fanpage). Nauczysz się planowania, optymalizacji i raportowania kampanii ! 🙂
JAKIE WYZWANIA STOJĄ PRZED TOBĄ?
- poznanie specyfiki pracy w zespole planującym kampanie reklamowe w mediach społecznościowych;
- współpraca z największymi klientami z różnorodnych branż;
- udział w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, LinkedIn, Twitter);
- obsługa klientów (raportowanie, omawianie wyników kampanii, rekomendacje zmian etc.),
- bieżąca analiza i optymalizacja kampanii pod kątem zakładanych celów, KPI,
- wsparcie przy tworzeniu prezentacji i pozostałych pracach zespołu;
- poszukiwanie nowych rozwiązań, które przekraczają oczekiwania klienta.
Co doceniają eksperci pracujący w SalesTube:
- możliwość nieustannego rozwoju i poszerzania kompetencji,
- liderów i współpracowników, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach,
- dostęp do najnowszych rozwiązań i narzędzi – jesteśmy największym resellerem technologii Google Marketing Platform w CEE,
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- pracę zdalną + zielone biuro w centrum Warszawy,
- pracę hybrydową – nawet po pandemii!,
- zgrane teamy – 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu – zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami e-commerce na rynku, np. dzięki Inspirującym Czwartkom, gdzie prezentowane są projekty, które zakończyły się spektakularnym sukcesem bądź spektakularną porażką,
- system szkoleń wewnętrznych z każdej specjalizacji oraz szkoleń strategicznych – Szkoła Planowania i Strategii (program prowadzony przez zespół strategii Group One),
- Megazespoły – regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe (2x w roku),
- jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności,
- indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- programy rozwojowe (People Manager, Best Performer),
- świetną, nie korporacyjną atmosferę i otwartą komunikację,
- umowę o pracę – po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy, gaming room,
- laptop i dostęp do Google Workspace – pracę z dowolnego miejsca na świecie!
Rekrutacja zakończona
O pracodawcy
SalesTube to pierwsza w Polsce firma, która kompleksowo zajmuje się biznesem e commerce.
Misją SalesTube jest tworzenie e-handlu oraz wspieranie jego rozwoju na każdym etapie. Nasz zespół tworzą eksperci, którzy przez lata zdobywali doświadczenie pracując dla największych polskich i globalnych marek, jednocześnie rozwijając marki własne w ramach Group One. Znamy ecommerce od podszewki. Dzięki temu możemy naszym klientom zaoferować nie tylko skuteczne rozwiązania w obszarze marketingu, ale być doradcą w tworzeniu przynoszącego zyski handlu online.
SalesTube to pierwszy w Polsce one-stop-shop dla e‑commerce, który łączy najsilniejsze kompetencje performance marketingowe z kompleksowym wsparciem dla e-biznesów, w tym platformach e‑commerce, technologii marketingowej i analityki.