PWC
Customer Technology
Tech Summer Camp

Miejsce
Warszawa
Czas
2,5 miesiąca (od lipca do poł. września)
Wynagrodzenie
staż płatny

IDEALNY KANDYDAT TO:

Student II lub III roku informatyki lub kierunków pokrewnych, znający podstawy obiektowych języków programowania, znający język angielski na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej. Szczególnie zapraszamy osoby lubiące pracę w grupie, nastawione na szybki rozwój.

CEL STAŻU:

Tech Summer Camp to program unikatowy na tle innych programów stażowych i praktyk, podczas którego studenci przechodzą pełny cykl wytworzenia produktu. Zadanie, jakie mają wykonać jest realne, i stworzone dla nich. Uczestnicy mają również szansę poznać pracę w zwinnych metodykach wytwarzania oprogramowania.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • Praca nad realnym projektem biznesowym, w który uczestnicy będą zaangażowani od początku do końca,
  • Praca w metodyce SCRUM,
  • Sprawdzenie się w jednym z zespołów technologicznych PwC Customer Technology:
    • Salesforce,
    • Microsoft,
    • Integracja,
    • AMS (wsparcie i utrzymanie),
    • Project Management.

O pracodawcy

W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.

Jesteśmy siecią firm działającą w 157 krajach. Zatrudniamy ponad 276 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.

W Polsce PwC posiada biura i oddziały w 8 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu. PwC w Polsce zatrudnia ponad 6000 osób.

Dowiedz się więcej: pwc.pl/kariera