PROMED
Dział Serwisu
Stażysta w Dziale Serwisu, Inżynier Serwisowy

Miejsce
Warszawa
Czas
min. 2 mies. (maj-wrz)-możliwość przedł.
Wynagrodzenie
3500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT:

  • studenci kierunków: inżynieria medyczna, bioinżynieria, mechanika, elektronika,
  • samodzielność w skutecznym rozwiązywaniu problemów,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność dobrego planowania i organizacji pracy,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej i co najmniej prowadzenie pisemnej korespondencji,
  • prawo jazdy i znajomość komputerowych aplikacji biurowych,
  • gotowość do wyjazdów służbowych,

CEL / PROGRAM STAŻU:

Celem praktyki w firmie PROMED S.A. jest poznanie specyfiki pracy w dziale serwisu od strony merytorycznej, organizacyjnej i administracyjnej. Ponadto praktykant/ka zapozna się z charakterystyczną dokumentacją, pozna zasady pracy w zespole, zdobędzie umiejętność analitycznego myślenia, nauczy się dotrzymywania terminów realizacji zadań, przez co jednocześnie pozna własne możliwości na rynku pracy.

ZADANIA STAŻYSTY:

Stażyści będą realizować indywidualny program praktyk pod nadzorem opiekuna, dostosowany do ich zainteresowań i możliwości, który uwzględnia następujące elementy:

  • rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu medycznego
  • wsparcie przy instalacji i serwisie sprzętu będącego w ofercie firmy
  • kontakt z firmami zewnętrznymi
  • tworzenie i zarządzanie dokumentacją techniczną
  • praca biurowo-techniczna w zespole inżynierów
  • wsparcie przy wykonywaniu okresowych przeglądów urządzeń
  • przygotowanie dokumentacji serwisowej
  • prace warsztatowe – na miejscu w warsztacie
  • serwis – wsparcie doświadczonych Serwisantów w pracach związanych z naprawami maszyn
  • udział w wyjazdach serwisowych
  • uruchomienia – udział w uruchomieniach jako wsparcie dla Serwisantów, tworzenie dokumentacji
  • wsparcie przy przygotowywaniu i organizowaniu szkoleń technicznych – przygotowanie: stanowisk szkoleniowych urządzeń do ćwiczeń, materiałów szkoleniowych
  • wsparcie techniczne Działu Handlowego
  • możliwość zapoznania się ze schematem obiegu dokumentów w spółce
  • możliwość zapoznania się z wiedzą z zakresu procedur wewnątrzfirmowych
  • zapoznanie z pracą biurową – obsługa urządzeń biurowych
  • wsparcie klientów w codziennej pracy ze sprzętem medycznym.

O pracodawcy

Jesteśmy wiodącym polskim dystrybutorem oraz integratorem dostaw sprzętu medycznego, działającym na rynku od 1987 roku. W swojej ofercie posiadamy najnowocześniejszą aparaturę światowych liderów w dziedzinie anestezjologii, chirurgii, kardiologii. Nasz Zespół zapewnia profesjonalną obsługę w następujących zakresach: sprzedaż, marketing, serwis, logistyka, obsługa prawna i administracyjna. Wobec swoich Pracowników mamy wysokie oczekiwania i tworzymy środowisko, w którym ludzie rozwijają swoją wiedzę oraz umiejętności służące osiąganiu jak najwyższych standardów.