IDEALNY KANDYDAT:
- studenci kierunków: inżynieria medyczna, bioinżynieria, mechanika, elektronika,
- samodzielność w skutecznym rozwiązywaniu problemów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność dobrego planowania i organizacji pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej i co najmniej prowadzenie pisemnej korespondencji,
- prawo jazdy i znajomość komputerowych aplikacji biurowych,
- gotowość do wyjazdów służbowych,
CEL / PROGRAM STAŻU:
Celem praktyki w firmie PROMED S.A. jest poznanie specyfiki pracy w dziale serwisu od strony merytorycznej, organizacyjnej i administracyjnej. Ponadto praktykant/ka zapozna się z charakterystyczną dokumentacją, pozna zasady pracy w zespole, zdobędzie umiejętność analitycznego myślenia, nauczy się dotrzymywania terminów realizacji zadań, przez co jednocześnie pozna własne możliwości na rynku pracy.
ZADANIA STAŻYSTY:
Stażyści będą realizować indywidualny program praktyk pod nadzorem opiekuna, dostosowany do ich zainteresowań i możliwości, który uwzględnia następujące elementy:
- rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu medycznego
- wsparcie przy instalacji i serwisie sprzętu będącego w ofercie firmy
- kontakt z firmami zewnętrznymi
- tworzenie i zarządzanie dokumentacją techniczną
- praca biurowo-techniczna w zespole inżynierów
- wsparcie przy wykonywaniu okresowych przeglądów urządzeń
- przygotowanie dokumentacji serwisowej
- prace warsztatowe – na miejscu w warsztacie
- serwis – wsparcie doświadczonych Serwisantów w pracach związanych z naprawami maszyn
- udział w wyjazdach serwisowych
- uruchomienia – udział w uruchomieniach jako wsparcie dla Serwisantów, tworzenie dokumentacji
- wsparcie przy przygotowywaniu i organizowaniu szkoleń technicznych – przygotowanie: stanowisk szkoleniowych urządzeń do ćwiczeń, materiałów szkoleniowych
- wsparcie techniczne Działu Handlowego
- możliwość zapoznania się ze schematem obiegu dokumentów w spółce
- możliwość zapoznania się z wiedzą z zakresu procedur wewnątrzfirmowych
- zapoznanie z pracą biurową – obsługa urządzeń biurowych
- wsparcie klientów w codziennej pracy ze sprzętem medycznym.
Rekrutacja zakończona
O pracodawcy
Jesteśmy wiodącym polskim dystrybutorem oraz integratorem dostaw sprzętu medycznego, działającym na rynku od 1987 roku. W swojej ofercie posiadamy najnowocześniejszą aparaturę światowych liderów w dziedzinie anestezjologii, chirurgii, kardiologii. Nasz Zespół zapewnia profesjonalną obsługę w następujących zakresach: sprzedaż, marketing, serwis, logistyka, obsługa prawna i administracyjna. Wobec swoich Pracowników mamy wysokie oczekiwania i tworzymy środowisko, w którym ludzie rozwijają swoją wiedzę oraz umiejętności służące osiąganiu jak najwyższych standardów.