CO JEST DLA NAS WAŻNE:
- zainteresowanie nowymi technologiami oraz rynkiem mediów (który dzięki nam poznasz od podszewki)
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z przeprowadzonych analiz
- bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint – warunek konieczny)
- dokładność i bardzo dobra organizacji pracy
- chęć uczenia się, zaangażowania i podejmowania nowych wyzwań
- komunikatywna znajomości języka angielskiego (B1)
- gotowości do podjęcia współpracy na pełen etat
CEL / PROGRAM STAŻU:
- będziesz wspierać zespół w bieżącej obsłudze Klienta
- wesprzesz zespół przy planowaniu i kupowaniu mediów
- będziesz analizować dane i przygotowywać raporty w Excelu
- będziesz tworzyć prezentacje w oparciu o wnioski z analiz
- poznasz specyfikę pracy branży mediowej
JAKIE ZADANIA STOJĄ PRZED TOBĄ?
Jako Media Trainee będziesz wspierać zespół w planowaniu i zakupie mediów online (media internetowe, social media) i offline (TV, radio, prasa drukowana, działania OOH). Krótko mówiąc, analizować, w jakich mediach i w którym dokładnie miejscu wyemitować daną reklamę, aby przyniosła jak największe korzyści dla klienta czy to w postaci zwiększania sprzedaży, pozyskania nowych klientów czy zwiększenia rozpoznawalności marki wśród konsumentów.
Co doceniają eksperci pracujący w Mediaplus:
- możliwość nieustannego rozwoju i poszerzania kompetencji,
- liderów i współpracowników, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach,
- dostęp do najnowszych rozwiązań oraz narzędzi,
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- pracę zdalną + zielone biuro w centrum Warszawy,
- pracę hybrydową – nawet po pandemii!,
- zgrane teamy – 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu – zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami na rynku, np. dzięki Inspirującym Czwartkom, gdzie prezentowane są projekty, które zakończyły się spektakularnym sukcesem bądź spektakularną porażką,
- system szkoleń wewnętrznych z każdej specjalizacji oraz szkoleń strategicznych – Szkoła Planowania i Strategii (program prowadzony przez zespół strategii Group One),
- Megazespoły – regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe (2x w roku),
- jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- programy rozwojowe (People Manager, Best Performer),
- świetną, niekorporacyjną atmosferę i otwartą komunikację,
- umowę o pracę – po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy, gaming room,
- laptop i dostęp do Google Workspace – pracę z dowolnego miejsca na świecie!
Rekrutacja zakończona
O pracodawcy
Jesteśmy największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce, funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Pod jednym dachem łączymy strategię, media, kreację, e-commerce, technologię oraz event i wciąż inwestujemy w rozwój nowych kompetencji. Stawiamy na synergię działań komunikacyjnych jako One Team, który tworzą spółki mediowe, takie jak: Mediaplus, RL Media i Value Media, agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube oraz agencje kreatywne: Change Serviceplan i GONG, agencja contentowa Labcon, Media Ready oraz eventowa GetLouder!.
Model „Dom Komunikacji” i bliska współpraca w ramach grupy sprawia, że jako Group One oferujemy kompleksową, zintegrowaną obsługę. O najwyższej jakości działań świadczą liczne nagrody, na które pracuje zaangażowany zespół ludzi. Dziś jest nas już ponad 400 osób!