IDEALNY KANDYDAT TO:
Preferowane wykształcenie to statystka, matematyka, przetwarzanie danych lub pokrewne. Zapraszamy osoby, które mają już doświadczenie w obsłudze programu SPSS, przygotowywały tabele, zestawienia i analizy….
Nie jest to jednak warunek konieczny. Chętnie nauczymy wszystkiego co niezbędne w analizach marketingowych każdą „otwartą głowę”.
CEL / PROGRAM STAŻU:
Nasz stażysta nauczy się:
- szukać sensu w liczbach
- stosować metody i testy statystyczne w badaniach marketingowych tj. korelacje, analiza korespondencji i inne.
- pozna pełen proces badawczy
ZADANIA STAŻYSTY:
Codzienne zadania to opracowywanie wyników ilościowych badań marketingowych, przygotowywanie tabel i analiz oraz pomoc badaczom w interpretacji tych danych.
Rekrutacja zakończona
O pracodawcy
Jesteśmy polską firmą badawczo-analityczną. Nasza praca to pozyskiwanie, przetwarzanie i analiza danych (deklaratywnych i pasywnych) oraz projektowanie rozwiązań badawczych. Oferujemy bogate portfolio produktów badawczych oraz metod i narzędzi do realizacji badań zarówno jakościowych, jak i ilościowych. Wspólnie z Klientami angażujemy się w poszukiwanie nowych trendów i inisightów konsumenckich. Weryfikujemy pomysły i koncepty, mierzymy efektywność komunikacji, a także testujemy produkty i opakowania, zanim na stałe zagoszczą na półkach sklepów i w domach konsumentów. Pomagamy w budowaniu strategii dla marek oraz doradzamy przy tworzeniu strategii cenowych. Realizujemy szereg autorskich projektów badawczych, dzięki którym dysponujemy gotowymi raportami, zawierającymi pogłębioną wiedzę na temat najważniejszych zjawisk i zmian społecznych oraz rynkowych.
Do naszych sztandarowych produktów należą opracowania, takie jak: Świat Młodych, Adults Power, Kids Power czy Video Love Story. Od 2013 roku jesteśmy częścią grupy kapitałowej Mediacap, która działa na styku marketingu i technologii.