IQS
Dział badawczy
Badacz

Miejsce
Warszawa
Czas
3 miesiące, możliwość przedłużenia
Wynagrodzenie
3500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

Idealny kandydat to psycholog, socjolog lub student kierunków pokrewnych. Szukamy osób otwartych, kontaktowych, zainteresowanych zmieniającym się otoczeniem. Osób, które równie dobrze umieją słuchać jak i pytać:)

CEL STAŻU:

Na stażu badawczym nauczysz się organizować, koordynować i realizować projekt badawczy. Poznasz różne metodologie i narzędzia badawcze. Nauczysz się je rozróżniać i wykorzystywać. Zapoznasz się ze strukturą firmy badawczej. Z pewnością weźmiesz udział w projekcie badawczym:)

ZADANIA STAŻYSTY:

W IQS stażysta staje się członkiem zespołu badawczego. Masz szansę brać udział w każdym etapie badania od przygotowania oferty po wygłaszanie prezentacji. Z pewnością będziesz przygotowywać kryteria rekrutacyjne, koordynować poszczególne etapy badawcze, analizować dane, moderować wywiady IDI, obserwować FGI, pisać części raportu i opracowywać ostateczne prezentacje. Zdobędziesz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu badania.

Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Jesteśmy polską firmą badawczo-analityczną. Nasza praca to pozyskiwanie, przetwarzanie i analiza danych (deklaratywnych i pasywnych) oraz projektowanie rozwiązań badawczych. Oferujemy bogate portfolio produktów badawczych oraz metod i narzędzi do realizacji badań zarówno jakościowych, jak i ilościowych. Wspólnie z Klientami angażujemy się w poszukiwanie nowych trendów i inisightów konsumenckich. Weryfikujemy pomysły i koncepty, mierzymy efektywność komunikacji, a także testujemy produkty i opakowania, zanim na stałe zagoszczą na półkach sklepów i w domach konsumentów. Pomagamy w budowaniu strategii dla marek oraz doradzamy przy tworzeniu strategii cenowych. Realizujemy szereg autorskich projektów badawczych, dzięki którym dysponujemy gotowymi raportami, zawierającymi pogłębioną wiedzę na temat najważniejszych zjawisk i zmian społecznych oraz rynkowych.
Do naszych sztandarowych produktów należą opracowania, takie jak: Świat Młodych, Adults Power, Kids Power czy Video Love Story. Od 2013 roku jesteśmy częścią grupy kapitałowej Mediacap, która działa na styku marketingu i technologii.