Gutenberg Agency Warsaw
Creative CX
Staż w dziale Creative CX

Miejsce
Warszawa / zdalnie / hybrydowo
Czas
1 miesiąc
Wynagrodzenie
3500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

W Gutenbergu lubimy mierzyć się z greenfield projects, dlatego szukamy osób, które:

  • myślą dwupółkulowo i lubią łączyć kropki
  • z uśmiechem zastanawiają się jak, a nie dlaczego nie można czegoś zrobić
  • doceniają dobry design i interesują się praktycznym wykorzystaniem nowych technologii
  • aktywnie i refleksyjnie konsumują treści (pop)kulturowe
  • są dyspozycyjne co najmniej przez miesiąc
  • posługują się pakietem MS Office i angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną wymianę myśli.

CEL / PROGRAM STAŻU:

Zapraszamy do Gutenberga, aby przyjrzeć się wspólnie bliżej transformacji doświadczenia nie tylko najbardziej rozpoznawalnych marek retailowych.

Tematy, które będziemy wspólnie zgłębiać

  • sposoby i miejsca budowania doświadczeń konsumentów
  • wykorzystanie istniejących narzędzi do budowania takich doświadczeń
  • kreatywne wykorzystanie technologii w CX

Czyli, jak ułatwiać ludziom i markom wykorzystanie technologii do tego, aby nasze codzienne doświadczenia były bardziej przyjazne i ciekawsze.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • definiowanie potrzeb konsumenckich
  • szukanie odpowiedzi na te potrzeby
  • poszukiwanie trendów i najlepszych praktyk CX
  • współtworzenie koncepcji doświadczeń konsumentów
  • współtworzenie prezentacji
W zależności od sytuacji epidemiologicznej staż będzie się odbywał zdalnie, w systemie hybrydowym lub stacjonarnie w siedzibie firmy ul. Wybrzeże Gdyńskie 6c, Warszawa.
Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Gutenberg Agency Warsaw: 360° retail & etail marketing agency

Nazywamy się Gutenberg, bo wyposażamy marki w innowacyjne narzędzia, które pozwalają oferować nowe doświadczenia w bardzo dużej skali.

Współpracujemy z największymi w Polsce retailerami i ecommerces w modelu 360°: od definicji strategicznych ram platform komunikacji i mechaniki doświadczeń, przez kreowanie koncepcji i contentu, po zarządzanie produkcją.

Pozycjonujemy się jako agencja retail & etail marketing, bo ponad 80% konsumentów angażuje się w kanałach offline i online, nim podejmie decyzję o zakupie, a my specjalizujemy się w opiece nad doświadczeniem na wszystkich etapach podróży konsumenckiej.

Wraz z CPC (marketing research & consulting), (BNA (brand design & consulting) i DDB (agencja reklamowa) tworzymy grupę DDB Warszawa.