INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV oraz rozwiązane case study. Treść zadania case study możesz pobrać tutaj. Po jego rozwiązaniu prosimy o dołączenie do formularza zgłoszeniowego.
IDEALNY KANDYDAT:
CEL STAŻU:
Na czym – w jednym zdaniu – polega praca stratega? Na zrozumieniu, czego chcą ludzie. Strateg powinien myśleć z perspektywy “zwykłego człowieka” i umieć wyjaśnić, dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób, co ich motywuje, a czego się obawiają. Podczas pracy stażysta będzie mógł poznać działanie agencji reklamowej, codzienne jej funkcjonowanie. Zobaczy, jak powstają produkcje telewizyjne i digitalowe. Będzie miał okazję uczestniczyć w briefach agencyjnych, współpracować z działem kreacji podczas pracy nad kampanią reklamową czy pojechać na plan filmowy lub sesję zdjęciową.
ZADANIA STAŻYSTY:
DDB Warszawa jest jedną z największych agencji reklamowych w Polsce i częścią DDB Worldwide. Agencja tworzy wielokanałowe kampanie reklamowe zgodnie z credo „Unexpected works”. Zespół DDB Warszawa wierzy, że kreatywność jest największą siłą w biznesie, a strategie oparte na insightach i danych powinny być trampoliną do nieoczekiwanych pomysłów kreatywnych, które przynoszą znakomite rezultaty. Agencja od lat dostarcza wielkie platformy komunikacyjne i małe kreatywne diamenty; wprowadza i buduje marki w Europie Środkowo-Wschodniej i na innych światowych rynkach oraz tworzy poruszające kampanie społecznych, które starają się uczynić świat lepszym miejscem. Zdobyła najwięcej nagród EFFIE wśród polskich agencji i przez trzy lata z rzędu była w TOP 3 kreatywnych agencji w Polsce. W 2022 roku została Agencja Roku INNOVATION oraz Agencja Roku EFFIE. DDB Warszawa współpracuje między innymi z McDonald’s, VW, Porsche, Spotify, HBO, Durex.