DDB
Strategia
Staż w Dziale Strategii

Miejsce
Warszawa
Czas
2 mies. - termin do uzgodnienia
Wynagrodzenie
3600 zł / m-c

INFORMACJE DLA KANDYDATA

Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV oraz rozwiązane case study. Treść zadania case study możesz pobrać tutaj. Po jego rozwiązaniu prosimy o dołączenie do formularza zgłoszeniowego.

Pobierz Case Study Rekrutacja zakończona
Inne staże tego pracodawcy
DDB
Client Service
Warszawa
2 mies. - termin do uzgodnienia
3600 zł / m-c
DDB
Kreacja
Warszawa
2 mies. - termin do uzgodnienia
3600 zł / m-c
Podobne staże innych pracodawców
SALESTUBE
Paid Social
Warszawa
6 mies. (maj-październik 2023 r.)
3600 zł / m-c
MEDIAPLUS
Client Service
Warszawa
6 miesięcy (maj - październik 2023 r.)
3600 zł / m-c
MEDIAPLUS
Client Service
Warszawa
6 miesięcy (maj - październik 2023 r.)
3600 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT:

  • interesuje się marketingiem, reklamą, komunikacją
  • potrafi świetnie nawiązywać relacje z ludźmi
  • docenia dobry design i interesuje się praktycznym wykorzystaniem nowych technologii
  • aktywnie i refleksyjnie konsumuje treści (pop)kulturowe
  • posługuje się pakietem MS Office i angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną wymianę myśli

CEL STAŻU:

Na czym – w jednym zdaniu – polega praca stratega? Na zrozumieniu, czego chcą ludzie. Strateg powinien myśleć z perspektywy “zwykłego człowieka” i umieć wyjaśnić, dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób, co ich motywuje, a czego się obawiają. Podczas pracy stażysta będzie mógł poznać działanie agencji reklamowej, codzienne jej funkcjonowanie. Zobaczy, jak powstają produkcje telewizyjne i digitalowe. Będzie miał okazję uczestniczyć w briefach agencyjnych, współpracować z działem kreacji podczas pracy nad kampanią reklamową czy pojechać na plan filmowy lub sesję zdjęciową.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • śledzenie najnowszych trendów komunikacyjnych i inspirowanie nimi klienta i zespołu
  • praca nad kampanią reklamową z pozostałymi działami agencji: Kreacją, Creative project managementem, Client Servicem
  • udział w przygotowaniu briefów kreatywnych i analizy konkurencji, research
  • aktywny udział w burzy mózgów lub innej pracy nad pomysłami do kampanii reklamowej
  • odwiedziny na planie zdjęciowym lub sesji foto, w zależności od toczących się projektów

 

Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

DDB Warszawa jest jedną z największych agencji reklamowych w Polsce i częścią DDB Worldwide.  Agencja tworzy wielokanałowe kampanie reklamowe zgodnie z credo „Unexpected works”. Zespół DDB Warszawa wierzy, że kreatywność jest największą siłą w biznesie, a strategie oparte na insightach i danych powinny być trampoliną do nieoczekiwanych pomysłów kreatywnych, które przynoszą znakomite rezultaty. Agencja od lat dostarcza wielkie platformy komunikacyjne i małe kreatywne diamenty; wprowadza i buduje marki w Europie Środkowo-Wschodniej i na innych światowych rynkach oraz tworzy poruszające kampanie społecznych, które starają się uczynić świat lepszym miejscem. Zdobyła najwięcej nagród EFFIE wśród polskich agencji i przez trzy lata z rzędu była w TOP 3 kreatywnych agencji w Polsce. W 2022 roku została Agencja Roku INNOVATION oraz Agencja Roku EFFIE. DDB Warszawa współpracuje między innymi z McDonald’s, VW, Porsche, Spotify, HBO, Durex.