INFORMACJE DLA KANDYDATA
Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV oraz rozwiązane case study. Treść zadania case study możesz pobrać tutaj. Po jego rozwiązaniu prosimy o dołączenie do formularza zgłoszeniowego.
IDEALNY KANDYDAT:
CEL STAŻU:
Na czym – w jednym zdaniu – polega praca stratega? Na zrozumieniu, czego chcą ludzie. Strateg powinien myśleć z perspektywy “zwykłego człowieka” i umieć wyjaśnić, dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób, co ich motywuje, a czego się obawiają. Podczas pracy stażysta będzie mógł poznać działanie agencji reklamowej, codzienne jej funkcjonowanie. Zobaczy, jak powstają produkcje telewizyjne i digitalowe. Będzie miał okazję uczestniczyć w briefach agencyjnych, współpracować z działem kreacji podczas pracy nad kampanią reklamową czy pojechać na plan filmowy lub sesję zdjęciową.
ZADANIA STAŻYSTY:
DDB Warszawa, jedna z największych agencji reklamowych w Polsce, należąca do jednej z największych i najbardziej wpływowych sieci reklamowych i marketingowych na świecie DDB Worldwide. DDB Warszawa jak i DDB Worldwide wielokrotnie zdobywały tytuł Agencji Roku przyznawany przez najważniejsze festiwale kreatywności oraz wiodące w branży publikacje reklamowe i nagrody.
Warszawski oddział DDB pracuje między innymi dla takich marek jak: McDonald’s, T-Mobile, Porsche, Seat, Volkswagen, Tik Tok, Spotify, Intermarché.