DDB
Client Service
Staż w Dziale Client Service

Miejsce
Warszawa
Czas
2 mies. - termin do uzgodnienia
Wynagrodzenie
3600 zł / m-c

INFORMACJE DLA KANDYDATA

Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV oraz rozwiązane case study. Treść zadania case study możesz pobrać tutaj. Po jego rozwiązaniu prosimy o dołączenie do formularza zgłoszeniowego.

Inne staże tego pracodawcy
DDB
Strategia
Warszawa
2 mies. - termin do uzgodnienia
3600 zł / m-c
DDB
Kreacja
Warszawa
2 mies. - termin do uzgodnienia
3600 zł / m-c
Podobne staże innych pracodawców
SALESTUBE
Paid Social
Warszawa
6 mies. (maj-październik 2023 r.)
3600 zł / m-c
MEDIAPLUS
Client Service
Warszawa
6 miesięcy (maj - październik 2023 r.)
3600 zł / m-c
MEDIAPLUS
Client Service
Warszawa
6 miesięcy (maj - październik 2023 r.)
3600 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT:

  • interesuje się marketingiem, reklamą, komunikacją
  • potrafi koordynować parę projektów jednocześnie
  • potrafi świetnie nawiązywać relacje z ludźmi
  • bardzo dobrze zna język angielski
  • posługuje się pakietem MS Office i angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną wymianę myśli

CEL STAŻU:

Żadna agencja reklamowa nie może funkcjonować bez działu Client Service. To właśnie account jest partnerem klienta, najlepiej zna jego biznes i potrzeby. Zapraszamy na staż do działu, który obsługuje takie marki jak: Porsche, Spotify, Durex i będzie mógł poznać kulisy powstawania kampanii reklamowych dla tych brandów.

Stażysta pozna codzienne funkcjonowanie agencji reklamowej. Zobaczy jak powstają produkcje telewizyjne i digitalowe. Będzie miał okazję uczestniczyć w briefach agencyjnych, współpracować z działem kreacji podczas pracy nad kampanią reklamową czy pojechać na plan filmowy lub sesję zdjęciową.

Będzie mógł zobaczyć, w jaki sposób planuje się pracę nad kampanią: od briefu do dostarczenia finalnych egzekucji, pozna narzędzia, które usprawniają przepływ pracy oraz będzie uczestniczył w nadzorowaniu pracy zespołu projektowego.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • współpraca nad kampanią reklamową z działami: Kreacji, Creative Project Management, Strategii
  • uczestniczenie w planowaniu prac zespołu projektowego i spotkaniach projektowych
  • śledzenie najnowszych trendów komunikacyjnych i inspirowanie nimi klienta i zespołu
  • udział w przygotowaniu briefów kreatywnych i analizy konkurencji
  • aktywny udział w burzy mózgów lub innej pracy nad pomysłami do kampanii reklamowej
  • odwiedziny na planie zdjęciowym lub sesji foto, w zależności od toczących się projektów

 

O pracodawcy

DDB Warszawa, jedna z największych agencji reklamowych w Polsce, należąca do jednej z największych i najbardziej wpływowych sieci reklamowych i marketingowych na świecie DDB Worldwide. DDB Warszawa jak i DDB Worldwide wielokrotnie zdobywały tytuł Agencji Roku przyznawany przez najważniejsze festiwale kreatywności oraz wiodące w branży publikacje reklamowe i nagrody.

Warszawski oddział DDB pracuje między innymi dla takich marek jak: McDonald’s, T-Mobile, Porsche, Seat, Volkswagen, Tik Tok, Spotify, Intermarché.