DDB
Client Service
Staż w Dziale Client Service

Miejsce
Warszawa
Czas
2 mies. - termin do uzgodnienia
Wynagrodzenie
3600 zł / m-c

INFORMACJE DLA KANDYDATA

Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV oraz rozwiązane case study. Treść zadania case study możesz pobrać tutaj. Po jego rozwiązaniu prosimy o dołączenie do formularza zgłoszeniowego.

Pobierz Case Study Rekrutacja zakończona
Inne staże tego pracodawcy
DDB
Strategia
Warszawa
2 mies. - termin do uzgodnienia
3600 zł / m-c
DDB
Kreacja
Warszawa
2 mies. - termin do uzgodnienia
3600 zł / m-c
Podobne staże innych pracodawców
SALESTUBE
Paid Social
Warszawa
6 mies. (maj-październik 2023 r.)
3600 zł / m-c
MEDIAPLUS
Client Service
Warszawa
6 miesięcy (maj - październik 2023 r.)
3600 zł / m-c
MEDIAPLUS
Client Service
Warszawa
6 miesięcy (maj - październik 2023 r.)
3600 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT:

  • interesuje się marketingiem, reklamą, komunikacją
  • potrafi koordynować parę projektów jednocześnie
  • potrafi świetnie nawiązywać relacje z ludźmi
  • bardzo dobrze zna język angielski
  • posługuje się pakietem MS Office i angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną wymianę myśli

CEL STAŻU:

Żadna agencja reklamowa nie może funkcjonować bez działu Client Service. To właśnie account jest partnerem klienta, najlepiej zna jego biznes i potrzeby. Zapraszamy na staż do działu, który obsługuje takie marki jak: Porsche, Spotify, Durex i będzie mógł poznać kulisy powstawania kampanii reklamowych dla tych brandów.

Stażysta pozna codzienne funkcjonowanie agencji reklamowej. Zobaczy jak powstają produkcje telewizyjne i digitalowe. Będzie miał okazję uczestniczyć w briefach agencyjnych, współpracować z działem kreacji podczas pracy nad kampanią reklamową czy pojechać na plan filmowy lub sesję zdjęciową.

Będzie mógł zobaczyć, w jaki sposób planuje się pracę nad kampanią: od briefu do dostarczenia finalnych egzekucji, pozna narzędzia, które usprawniają przepływ pracy oraz będzie uczestniczył w nadzorowaniu pracy zespołu projektowego.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • współpraca nad kampanią reklamową z działami: Kreacji, Creative Project Management, Strategii
  • uczestniczenie w planowaniu prac zespołu projektowego i spotkaniach projektowych
  • śledzenie najnowszych trendów komunikacyjnych i inspirowanie nimi klienta i zespołu
  • udział w przygotowaniu briefów kreatywnych i analizy konkurencji
  • aktywny udział w burzy mózgów lub innej pracy nad pomysłami do kampanii reklamowej
  • odwiedziny na planie zdjęciowym lub sesji foto, w zależności od toczących się projektów

 

Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

DDB Warszawa jest jedną z największych agencji reklamowych w Polsce i częścią DDB Worldwide.  Agencja tworzy wielokanałowe kampanie reklamowe zgodnie z credo „Unexpected works”. Zespół DDB Warszawa wierzy, że kreatywność jest największą siłą w biznesie, a strategie oparte na insightach i danych powinny być trampoliną do nieoczekiwanych pomysłów kreatywnych, które przynoszą znakomite rezultaty. Agencja od lat dostarcza wielkie platformy komunikacyjne i małe kreatywne diamenty; wprowadza i buduje marki w Europie Środkowo-Wschodniej i na innych światowych rynkach oraz tworzy poruszające kampanie społecznych, które starają się uczynić świat lepszym miejscem. Zdobyła najwięcej nagród EFFIE wśród polskich agencji i przez trzy lata z rzędu była w TOP 3 kreatywnych agencji w Polsce. W 2022 roku została Agencja Roku INNOVATION oraz Agencja Roku EFFIE. DDB Warszawa współpracuje między innymi z McDonald’s, VW, Porsche, Spotify, HBO, Durex.