DDB
Dział Strategii
Client Service

Miejsce
Warszawa
Czas
1 miesiąc (termin do ustalenia)
Wynagrodzenie
3500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT:

  • wie co to insight konsumencki 😉
  • interesuje się marketingiem, reklamą, komunikacją
  • jest odważny, przebojowy i asertywny, potrafi przekonywać
  • potrafi świetnie nawiązywać relacje z ludźmi
  • bardzo dobrze zna język angielski

CEL STAŻU:

Żadna agencja reklamowa nie może funkcjonować bez działu client sercive. To właśnie account jest partnerem klienta, najlepiej zna jego biznes i potrzeby.
Podczas pracy, stażysta będzie mógł poznać działanie agencji reklamowej, codzienne jej funkcjonowanie. Zobaczy jak powstają produkcje telewizyjne i digitalowe. Będzie miał okazję uczestniczyć w briefach agencyjnych, współpracować z działem kreacji podczas pracy nad kampanią reklamową czy pojechać na plan filmowy lub sesję zdjęciową.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • śledzenie najnowszych trendów komunikacyjnych i inspirowanie nimi klienta i zespołu
  • praca nad kampanią reklamową z pozostałymi działami agencji: kreacją, strategią, developmentem
  • udział w przygotowaniu briefów kreatywnych i analizy konkurencji
  • aktywny udział w burzy mózgów lub innej pracy nad pomysłami do kampanii reklamowej
  • odwiedziny na planie zdjęciowym lub sesji foto, w zależności od toczących się projektów
Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

DDB Warszawa, jedna z największych agencji reklamowych w Polsce, należąca do jednej z największych i najbardziej wpływowych sieci reklamowych i marketingowych na świecie DDB Worldwide. DDB Warszawa jak i DDB Worldwide wielokrotnie zdobywały tytuł Agencji Roku przyznawany przez najważniejsze festiwale kreatywności oraz wiodące w branży publikacje reklamowe i nagrody.

Warszawski oddział DDB pracuje między innymi dla takich marek jak: McDonald’s, Huawei, Nationale Nederlanden, T-Mobile, Porsche, Seat, Volkswagen.