DDB
Creative Project Management
Stażysta w dziale Creative Project Management

Miejsce
Warszawa
Czas
1 mies. (w okresie cze - wrz)
Wynagrodzenie
3500 zł / m-c

INFORMACJE DLA KANDYDATA

Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV oraz rozwiązane case study. Treść zadania case study możesz pobrać tutaj. Po jego rozwiązaniu prosimy o dołączenie do formularza zgłoszeniowego.

Pobierz Case Study Rekrutacja zakończona
Inne staże tego pracodawcy
DDB
Client Service
Warszawa
1 mies. (w okresie cze - wrz)
3500 zł / m-c
Podobne staże innych pracodawców
POLPHARMA
Marketing
Warszawa
3 mies. (maj - lipiec)
3500 zł / m-c
FREUNDSCHAFT
New Business
Warszawa
3 mies. (lipiec - wrzesień)
3500 zł / m-c
AMICA
Dział Eksportu / Rozwój Biznesu
Poznań
9 miesięcy (start: kwiecień / maj)
3500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT:

  • interesuje się marketingiem, reklamą, komunikacją oraz zarządzaniem projektami
  • jest studentem lub absolwentem takich kierunków jak: zarządzanie, zarządzanie kulturą, organizacja produkcji, marketing
  • ma smykałkę do bycia liderem, lubi brać odpowiedzialność za pracę zespołu, którym przewodzi
  • potrafi świetnie nawiązywać relacje z ludźmi
  • jest zorganizowany i skrupulatny
  • bardzo dobrze zna język angielski

CEL STAŻU:

Jeśli zastanawia Cię, jak to jest, że duże i skomplikowane projekty, które angażują masę ludzi, mają szansę się wydarzyć – staż w dziale Creative Project Management jest zdecydowanie dla Ciebie. Szukamy wsparcia dla osób, które zarządzają pracą projektową.

Stażysta pozna codzienne funkcjonowanie agencji reklamowej. Będzie mógł zobaczyć, w jaki sposób planuje się pracę nad kampanią: od briefu do dostarczenia finalnych egzekucji, pozna narzędzia, które usprawniają przepływ pracy, będzie uczestniczył w nadzorowaniu pracy zespołu projektowego i nauczy się, w jaki sposób realizuje się mediaplan digitalowy.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • współpraca nad kampanią reklamową z działami: Kreacji, Client Service, Strategii
  • uczestniczenie w planowaniu prac zespołu projektowego i spotkaniach projektowych
  • udział w tworzeniu harmonogramu prac nad kampanią reklamową
  • nauka pracy z mediaplanem digitalowym i rozumienia specyfikacji
  • współpraca z podwykonawcami w celu przygotowania poszczególnych assetów
  • na sam koniec: samodzielna realizacja prostej kampanii digitalowej

 

W zależności od sytuacji epidemiologicznej staż będzie się odbywał zdalnie, w systemie hybrydowym lub stacjonarnie w siedzibie firmy ul. Wybrzeże Gdyńskie 6c, Warszawa.
Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

DDB Warszawa, jedna z największych agencji reklamowych w Polsce, należąca do jednej z największych i najbardziej wpływowych sieci reklamowych i marketingowych na świecie DDB Worldwide. DDB Warszawa jak i DDB Worldwide wielokrotnie zdobywały tytuł Agencji Roku przyznawany przez najważniejsze festiwale kreatywności oraz wiodące w branży publikacje reklamowe i nagrody.

Warszawski oddział DDB pracuje między innymi dla takich marek jak: McDonald’s, Huawei, Nationale Nederlanden, T-Mobile, Porsche, Seat, Volkswagen.