IDEALNY KANDYDAT:
CEL STAŻU:
Żadna agencja reklamowa nie może funkcjonować bez działu client sercive. To właśnie account jest partnerem klienta, najlepiej zna jego biznes i potrzeby.
Podczas pracy, stażysta będzie mógł poznać działanie agencji reklamowej, codzienne jej funkcjonowanie. Zobaczy jak powstają produkcje telewizyjne i digitalowe. Będzie miał okazję uczestniczyć w briefach agencyjnych, współpracować z działem kreacji podczas pracy nad kampanią reklamową czy pojechać na plan filmowy lub sesję zdjęciową.
ZADANIA STAŻYSTY:
DDB Warszawa, jedna z największych agencji reklamowych w Polsce, należąca do jednej z największych i najbardziej wpływowych sieci reklamowych i marketingowych na świecie DDB Worldwide. DDB Warszawa jak i DDB Worldwide wielokrotnie zdobywały tytuł Agencji Roku przyznawany przez najważniejsze festiwale kreatywności oraz wiodące w branży publikacje reklamowe i nagrody.
Warszawski oddział DDB pracuje między innymi dla takich marek jak: McDonald’s, Huawei, Nationale Nederlanden, T-Mobile, Porsche, Seat, Volkswagen.