DDB
Business & Strategy Unit
Staż w dziale Strategy & Business obsługującym klienta McDonald's

Miejsce
Warszawa
Czas
1 mies. (w okresie czerwiec - wrzesień)
Wynagrodzenie
3500 zł / m-c

INFORMACJE DLA KANDYDATA

Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV oraz rozwiązane case study. Treść zadania case study możesz pobrać tutaj. Po jego rozwiązaniu prosimy o dołączenie do formularza zgłoszeniowego.

Pobierz Case Study Rekrutacja zakończona
Inne staże tego pracodawcy
DDB
Client Service
Warszawa / Remote
1 miesiąc (do ustalenia)
3500 zł / m-c
Podobne staże innych pracodawców
BILLON
TDM & TOKENIZATION
hybrydowo / Warszawa
od 15.06.22 ( 3-5 miesięcy)
3500 zł / m-c
Gutenberg Agency Warsaw
GROWTH & STRATEGY
Warszawa / zdalnie / hybrydowo
1 miesiąc (w okresie 01.07 - 15.08)
3500 zł / m-c
Gutenberg Agency Warsaw
Creative CX
Warszawa / zdalnie / hybrydowo
1 miesiąc
3500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT:

  • wie co to insight konsumencki 😉
  • interesuje się marketingiem, reklamą, komunikacją
  • jest odważny, przebojowy i asertywny, potrafi przekonywać
  • potrafi świetnie nawiązywać relacje z ludźmi
  • bardzo dobrze zna język angielski

CEL / PROGRAM STAŻU:

Jeśli zastanawia Cię, jak to jest, że duże i skomplikowane projekty, które angażują masę ludzi, mają szansę się wydarzyć – staż w dziale Business & Strategy jest zdecydowanie dla Ciebie. Szukamy osób, które chcą zobaczyć jak wygląda cały proces powstawania komunikacji w agencji reklamowej. Od strategii po realizację, a nawet więcej 😉 Zapraszamy na staż, który połączy pracę stratega i partnera biznesowego klienta McDonald’s i będzie mógł poznać kulisy powstawania kampanii reklamowych dla tego brandu. Na czym – w jednym zdaniu – polega praca stratega? Na zrozumieniu, czego chcą ludzie. Strateg powinien myśleć z perspektywy “zwykłego człowieka” i umieć wyjaśnić, dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób, co ich motywuje, a czego się obawiają. Z drugiej strony to właśnie dział Business najlepiej zna potrzeby i cele klienta. Podczas pracy stażysta będzie mógł poznać działanie agencji reklamowej, codzienne jej funkcjonowanie. Zobaczy, jak powstają produkcje telewizyjne i digitalowe. Będzie miał okazję uczestniczyć w briefach agencyjnych, współpracować z działem kreacji podczas pracy nad kampanią reklamową czy pojechać na plan filmowy lub sesję zdjęciową.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • śledzenie najnowszych trendów komunikacyjnych i inspirowanie nimi klienta i zespołu
  • praca nad kampanią reklamową z pozostałymi działami agencji: kreacją, creative project managementem, developmentem
  • udział w przygotowaniu briefów kreatywnych i analizy konkurencji, research
  • aktywny udział w burzy mózgów lub innej pracy nad pomysłami do kampanii reklamowej
  • odwiedziny na planie zdjęciowym lub sesji foto, w zależności od toczących się projektów

 

W zależności od sytuacji epidemiologicznej staż będzie się odbywał zdalnie, w systemie hybrydowym lub stacjonarnie w siedzibie firmy ul. Wybrzeże Gdyńskie 6c, Warszawa.
Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

DDB Warszawa, jedna z największych agencji reklamowych w Polsce, należąca do jednej z największych i najbardziej wpływowych sieci reklamowych i marketingowych na świecie DDB Worldwide. DDB Warszawa jak i DDB Worldwide wielokrotnie zdobywały tytuł Agencji Roku przyznawany przez najważniejsze festiwale kreatywności oraz wiodące w branży publikacje reklamowe i nagrody.

Warszawski oddział DDB pracuje między innymi dla takich marek jak: McDonald’s, T-Mobile, Porsche, Seat, Volkswagen, Tik Tok, Spotify, Intermarché.