CURTIS HEALTH CAPS
Dział Badań i Rozwoju
Stażysta działu R&D

Miejsce
Wysogotowo k. Poznania
Czas
3 mies. (lipiec - wrzesień)
Wynagrodzenie
3500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

  • Preferowany kierunek farmacja, ew. chemia / biologia / biotechnologia / towaroznawstwo lub kierunki pokrewne;
  • wskazany wcześniejszy udział w projektach badawczych,
  • otwarty, odpowiedzialny, samodzielny, systematyczny, sumienny oraz komunikatywny,
  • wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.

CEL STAŻU:

  • Zapoznanie się z funkcjonowaniem Pionu Badań i Rozwoju firmy farmaceutycznej,
  • Udział w projektach rozwojowych,
  • Zapoznanie się technologią wytwarzania kapsułek miękkich i form płynnych oraz pracą laboratorium fizyko-chemicznego,
  • Udział w rozwoju i walidacji metod oraz badaniach stabilności produktów.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • Udział w projektach rozwojowych oraz tworzeniu formulacji produktów.
  • Współudział w rozwoju technologią wytwarzania kapsułek miękkich i form płynnych oraz prac laboratorium fizyko-chemicznego lub udział w rozwoju i walidacji metod oraz badaniach stabilności produktów.
Rekrutacja zakończona

O pracodawcy

Curtis Health Caps S.A. jest firmą zajmującą się produkcją kontraktową wielu różnorodnych preparatów w formie kapsułek miękkich o nieustannie dobrej jakości oraz form płynnych.  W celu spełnienia wszystkich wymagań skupiamy się na rozwoju i produkcji leków, wyrobów medycznych, suplementów diety, kosmetyków oraz produktów dla zwierząt w formie kapsułek miękkich oferując produkt luzem lub wyrób zapakowany. Zamówienia realizujemy wyłącznie dla Klientów B2B.

Cechujemy się szybkością działania, wysokim poziomem profesjonalizmu oraz dynamicznym rozwojem. Naszym największym zasobem są ludzie. Wyjątkowy zespół, który tworzymy, pozwala nam osiągać założone cele w atmosferze współpracy. Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie wymaga ogromnej wiedzy, doświadczenia oraz wyczucia, dlatego cenimy kreatywność i innowacyjność, szukamy wiedzy i zaangażowania wśród potencjalnych pracowników.