AMICA
Dział Eksportu / Rozwój Biznesu
Stażysta w Dziale Eksportu i Rozwoju Biznesu

Miejsce
Poznań
Czas
9 miesięcy (start: kwiecień / maj)
Wynagrodzenie
3500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT:

  • Posiadający wykształcenie wyższe lub będący w trakcie studiów –kierunki: ekonomia, biznes międzynarodowy, marketing ale ważniejsza jest wiedza oraz chęć nauczenia się czegoś nowego od posiadania wykształcenia kierunkowego,
  • znający zasady przeprowadzania analiz rynkowych,
  • posiadający widzę za zakresu rozwoju produktów i zarządzania produktami,
  • potrafiący posługiwać się na dobrym poziomie Ms Excel [ PIVOT to nie wszystko :)],
  • mający zacięcie marketingowe i analityczny umysł,
  • ceniący otwartość i komunikatywność,
  • posiadający znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz innego języka [Chiński, Arabski, Francuski, Hiszpański].
CEL LUB PROGRAM STAŻU

Jeżeli chcesz wiedzieć:

  • jak wygląda praca w dziale rozwoju sprzedaży eksportowej w dużej grupie międzynarodowej,
  • na czym polega rozwój rynków krok po kroku,
  • jakie procedury eksportowe powinny być stosowane w dużej organizacji,
  • jak z sukcesem rozwijać rynki eksportowe,
  • jak budować odpowiednie elementy przewag konkurencyjnych na rynkach,

to zapraszamy na staż do naszego działu.

ZADANIA STAŻYSTY:

  • Wsparcie w procesie analiz rynkowych oraz opracowania wniosków,
  • Wsparcie przy realizacji kluczowych projektów, dotyczących rozwoju nowych kierunków sprzedaży [ Azja, Bliski Wschód, Ameryka Pn].
  • Udział w spotkaniach z klientami i realizacja zadań wynikających z projektów.

O pracodawcy

Firma specjalizująca się w produkcji elektrycznego sprzętu AGD gospodarstwa domowego. Na rynku polskim Amica jest niekwestionowaną marką numer jeden – jest to najbardziej rozpoznawalna marka AGD wśród Polaków, a produkty z jej logiem
sprzedają się najczęściej i stoją w ponad połowie polskich domów. Amica cieszy się też zaufaniem wśród konsumentów zagranicznych. Konsekwentne doskonalenie rozwiązań technologicznych w stylowej formie sprawiło, że dziś 70 proc. przychodów firmy jest generowanych na ponad 50 rynkach zagranicznych.