WYDAWNICTWO POZNAŃSKIE
Dział Komunikacji Marketingowej
Asystent/Ka W Dziale Komunikacji Marketingowej

Miejsce
POZNAŃ
Czas
LIPIEC-WRZESIEŃ
Liczba staży
Liczba staży: 1
Wynagrodzenie
4500 zł / m-c

IDEALNY KANDYDAT TO:

• Studentka/Student uczelni wyższej; preferowane kierunki: humanistyczne, marketingowe
• Posiadający wysoko rozwinięte umiejętności efektywnej organizacji pracy własnej
• Dobrze czujący się w pracy zespołowej
• Posiadający zdolności analityczne i negocjacyjne oraz umiejętność poszukiwania nieszablonowych rozwiązań
• Lubiący dynamiczną atmosferę i dobrze radzący sobie z działaniem pod presją czasu
• Posiadający umiejętności jasnego formułowania myśli i komunikatów

CEL/PROGRAM STAŻU:

Celem stażu jest sprawdzenie w praktyce wiedzy teoretycznej uzyskanej przez Kandydata/Kandydatkę podczas studiów. Konfrontacja nabytej wiedzy z realiami pracy zawodowej, weryfikacja predyspozycji zawodowych i zdobycie niezbędnego doświadczenia zawodowego w samodzielnym i zespołowym wykonywaniu obowiązków, w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej.

ZADANIA STAŻYSTY:

• Współtworzenie i realizacja strategii marketingowych dla publikacji książkowych
• Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i tradycyjnych
• Opracowywanie materiałów promocyjnych
• Przygotowywanie akcji promocyjnych
• Analiza efektywności akcji sprzedażowych i marketingowych

O pracodawcy

Dobrze, że czytasz!

Wydawnictwo Poznańskie to jedno z wiodących wydawnictw w Polsce, nowoczesne i z długą tradycją. Nie boi się eksperymentować. Pod jednym dachem skupia różnorodne marki – Wydawnictwo Poznańskie (literatura piękna i faktu), Czwartą Stronę (literatura obyczajowa), Czwartą Stronę Kryminału (thrillery i kryminały), We need YA (literatura młodzieżowa), Zygzaki (książki dla dzieci) oraz księgarnię online Wydaje nam się – dzięki czemu każdy znajdzie tu coś dla siebie. Zespół firmy tworzą ludzie pełni pasji do książek, którzy w codziennej pracy stawiają na współpracę i dyskusję. Szczerzy, otwarci i cały czas pracujący nad empatyczną komunikacją. Bardzo ważny jest dla nas rozwój pracowników – ich inicjatywy i kreatywne pomysły zawsze są wspierane oraz przyjmowane z entuzjazmem. Firma dba o to, aby pracownicy rozwijali się w kierunkach, które ich interesują, mieli dostęp do szkoleń i wiedzy, a w piątki pracowali krócej, aby móc rozwijać swoje pasje.