URTICA
URTICA - Dział Marketingu

Miejsce
Wrocław
Czas
3-4 miesiące czerwiec - wrzesień
Wynagrodzenie
2500 zł.

DLA KOGO?

  • student kierunków: marketing, dziennikarstwo, zarządzanie, socjologia;
  • posiadający wiedzę dotyczącą komunikacji marketingowej;
  • znający narzędzia marketingowe;
  • posiadający umiejętności tzw. „lekkiego pióra”;
  • znający pakiet MS Office;
  • posiadający umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • cechujący się kreatywnością oraz zdolnością analitycznego myślenia.

ZADANIA STAŻYSTY

  • aktywny udział w realizacji strategii marketingowej,
  • wsparcie organizacji projektów realizowanych przez Fundację Urtica Dzieciom,
  • tworzenie contentu do social media,
  • tworzenie i redakcja treści tworzonych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • pomoc przy organizacji konferencji branżowych;
  • pomoc przy organizacji eventów dla pracowników i kontrahentów;
  • współpraca z firmami i agencjami zewnętrznymi;
  • ewidencja oraz nadzór nad merytoryczną poprawnością przyjmowanych dokumentów.

DLACZEGO WARTO? 

  • zdobędziesz merytoryczną wiedzę oraz praktyczne doświadczenie w dziale marketingu;
  • zdobędziesz doświadczenie przy realizacji projektów CSR;
  • otrzymasz referencje po zakończeniu stażu;
  • zapewnimy wsparcie Mentora/ Opiekuna przez cały okres trwania stażu.

O pracodawcy

Urtica Sp. z o. o. jest największym dystrybutorem leków na rynku szpitalnym. Codziennie zapewniamy leki dla wszystkich placówek szpitalnych w Polsce. Zajmujemy się̨ szeroko pojętą ̨ dystrybucją na rynku farmaceutycznym. Obsługujemy wszystkie szpitale w Polsce i ponad 4000 pozostałych odbiorców (głównie NZOZ-y, Sanepidy, i in.) naterenie całego kraju.

Podczas trwania stażu zapewniamy m.in.: wsparcie Mentora/ Opiekuna przez cały okres trwania stażu, ciekawą pracę w dynamicznym zespole w pełnym wymiarze godzin, udział w realizowanych projektach optymalizacyjnych i rozwojowych, naukę od najlepszych specjalistów, rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami.