DDB&tribal
Dział Strategii

Miejsce
Warszawa
Czas
1 miesiąc (lipiec-wrzesień)
Wynagrodzenie
2500 zł.

INFORMACJE DLA KANDYDATA

Do formularza aplikacyjnego prosimy załączyć CV oraz rozwiązane case study. Treść zadania case study możesz pobrać tutaj. Po jego rozwiązaniu prosimy o dołączenie do formularza zgłoszeniowego.

Podobne staże innych pracodawców
URTICA
URTICA - Dział Marketingu
Wrocław
3-4 miesiące czerwiec - wrzesień
2500 zł.
LIDEO
Dział Marketingu
Wrocław
3 miesiące czerwiec - wrzesień
2500 zł.
OEX
Dział Komunikacji Korporacyjnej
Warszawa
2 miesiące (sierpień - wrzesień)
2500 zł.

DLA KOGO?

Jeśli jadąc tramwajem wolisz posłuchać rozmowy ludzi obok niż zakładać słuchawki na uszy – spróbuj swoich sił w dziale strategii!

Idealny kandydat:

  • nie boi się prezentować
  • jest odważny, przebojowy i asertywny
  • umie zwięźle i precyzyjnie formułować myśli
  • świetne rozumie świat digitalu i mediów społecznościowych
  • logicznie myśli, umie analizować trendy
  • potrafi tworzyć kreatywne, innowacyjne i inspirujące idee
  • bardzo dobrze zna język angielski

ZADANIA STAŻYSTY

Zadania dla stażysty:

  • udział w przygotowaniu briefów kreatywnych
  • analiza trendów konsumenckich
  • wyszukiwanie i opracowywanie case studies
  • analiza konkurencji
  • aktywny udział w brainstormingu
  • desk research
  • analiza danych
  • tworzenie prezentacji

DLACZEGO WARTO? 

Szukamy wsparcia dla naszych strategów. Osoby, która przygotuje samodzielnie inspirujący brief dla kreacji, a jednocześnie nie przestraszy się solidnej analizy rynku. Takiej, która potrafi wyciągać dobre wnioski i nie boi się wyrażać swojego zdania.

Podczas pracy, stażysta będzie mógł poznać działanie agencji reklamowej, codzienne jej funkcjonowanie. Zobaczy jak powstają produkcje telewizyjne i digitalowe i będzie miał okazję współtworzyć strategię komunikacji marki.

Zapozna się z następującymi zagadnieniami:

  • brief agencyjny i prezentacja strategiczna
  • grupy docelowe, consumer insight, ton przekazu, kanały dotarcia, consumer journey
  • analiza konkurencji

O pracodawcy

DDB&tribal – agencja reklamowa należąca do DDB Worldwide oraz Marcina Mroszczaka, Szymona Gutkowskiego i Pawła Kastory, łącząca marketing online z tradycyjnym marketingiem offline. Do jej klientów należą m.in. Allegro, Brown Forman, Lactalis, Mars Polska, McDonald’s, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski, PZU SA, Tchibo, Unilever.