LIDEO
Dział Marketingu

Miejsce
Wrocław
Czas
3 miesiące czerwiec - wrzesień
Wynagrodzenie
2500 zł.

DLA KOGO?

  • student kierunków : marketing, zarządzanie, socjologia
  • posiadający wiedzę dotycząc komunikacji marketingowej;
  • znający narzędzia marketingowe;
  • posiadający umiejętności tzw. „lekkiego pióra’, redagowania tekstów marketingowych i promocyjnych;
  • znający pakiet MS Office;
  • posiadający umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • cechujący się kreatywnością oraz zdolnością analitycznego myślenia;

ZADANIA STAŻYSTY

  • uczestnictwo w prowadzonych projektach marketingowych;
  • współpraca z zewnętrznymi agencjami materiałów komunikacyjnych, akcji marketingowych BTL/Social Media oraz kampanii dedykowanych do klientów firmy;
  • współudział w organizacji, szkoleń, konferencji oraz innych wydarzeń;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi (zbieranie ofert, dystrybucja zamówionych materiałów );
  • tworzenie contentu na profile na portalach społecznościowych

DLACZEGO WARTO? 

Staż to wyjątkowa możliwość na:

  • zdobycie doświadczenia w pracy projektowej w dziale marketingu przy akcjach marketingowych BTL/Social Media oraz kampanii dedykowanych do klientów firmy;
  • zdobycie doświadczenia we współpracy z zewnętrznymi agencjami i firmami współpracujacymi
  • zdobycie doświadczenia przy organizacji, szkoleń, konferencji oraz innych wydarzeń;

O pracodawcy

Jesteśmy zespołem specjalistów i ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie IT oraz własnym zespołem ds. komercjalizacji projektów start’upowych (analitycy biznesowi, deweloperzy, testerzy, product owner, specjaliści ds. bezpieczeństwa, analitycy BI). W ramach strategicznej współpracy z Urtica Sp. z o.o., posiadamy swoje struktury w 5 miastach w Polsce oraz 17 przedstawicieli regionalnych.

Jesteśmy skoncentrowani na rozwiązaniach technologicznych, które pozwolą uczynić funkcjonowanie służby zdrowia bardziej przyjazne w sensie ekonomicznym oraz organizacyjnym, a pacjentom zdrowieć w bardziej komfortowych warunkach.

Korzystając z ogromnego doświadczenia i wsparcia finansowego całej Grupy Pelion oraz z ponad 27-letniej współpracy biznesowej Urtica ze środowiskiem medycznym, możemy śmiało realizować nawet najbardziej ambitne projekty związane z innowacją, a zarazem rozwojem polskich szpitali.

Po co powstało Lideo, w ramach Urtica i Grupy Pelion?
Powstaliśmy po to, aby przyspieszyć oraz urealnić proces transformacji cyfrowej w polskich szpitalach.