EMLAB
Dział Eventowy

Miejsce
Warszawa
Czas
3 miesiące (lipiec-wrzesień)
Wynagrodzenie
2500 zł.

DLA KOGO?

  • student 3 roku lub wyżej,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • wysoka organizacja pracy,
  • otwartość w prowadzeniu komunikacji mailowej i telefonicznej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność w znajdowaniu rozwiązań,
  • kreatywność,
  • aktywne śledzenie rynku technologicznego

ZADANIA STAŻYSTY

  • asystowanie w przygotowaniach i realizacji małych i średnich formatów eventowych,
  • samodzielne prowadzenie małych projektów,
  • szukanie i prowadzenie ustaleń z podwykonawcami,
  • tworzenie prezentacji ofertowych,
  • prowadzenie rozliczeń,
  • prowadzenie komunikacji z klientem,
  • research informacji potrzebnych do przygotowania oferty,
  • research rynku podwykonawców

DLACZEGO WARTO? 

Zdobycie umiejętności z zakresu zarządzania projektami i organizacji eventów. Zdobycie podstawowych umiejętności  z zakresu client-service.
PROGRAM STAŻU:
Umiejętności podstawowe miękkie:
  • komunikatywność
  • kreatywność
  • otwarcie na nowe wyzwania
  • skuteczność w realizacji powierzonych zadań
  • zaangażowanie, inicjatywa
  • umiejętność planowania, priorytetyzacji zadań i pracy pod presją czasu
  • umiejętność pracy w grupie
  • umiejętność pracy samodzielnej
  • umiejętność pracy na projektach krótkoterminowych
  • umiejętność pracy na projektach długoterminowych
Umiejętności podstawowe twarde:
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (xero, skan)
  • umiejętność prowadzenia korespondencji mailowej w imieniu agencji
  • umiejętność pracy na dokumentach Google (docs, sheets, slides) i Google Drive, współpraca i szerowanie dokumentów
  • umiejętność tworzenia prezentacji, pracy na szablonie agencji
  • umiejętność tworzenia i aktualizowania baz danych
  • umiejętność pracy w systemie kadrowo-księgowym (NEX)
  • umiejętność tworzenia notatek ze spotkań, podsumowań, raportów
Umiejętności i obowiązki junior event managera:
  • wspieranie Event Managerów i Senior Event Managerów w codziennej pracy
  • przygotowywanie notatek, podsumowań spotkań, raportów
  • monitorowanie rynku eventowego
  • aktualizacja baz danych (np. podwykonawców, lokalizacji, artystów)
  • przygotowanie i sprawdzenia kosztów i możliwości realizacji konceptów kreatywnych
  • sprawdzanie dostępności obiektów, artystów oraz zbieranie informacji na temat ich kosztów
  • opracowywanie elementów ofert, przygotowywanie prezentacji
  • współorganizacja, budżetowanie, wsparcie w zakresie produkcji eventów
  • egzekucja działań podczas eventów
  • dbałość o zapewnienie jak najwyższego poziomu proponowanych przez agencję i jej podwykonawców usług i produktów na rzecz Klienta
  • analiza briefów i przeprowadzanie debriefów
  • client service – bieżąca obsługa klientów oraz dbałość o wysoką jakość relacji z nimi z zachowaniem standardów client service obowiązujących w Agencji
  • project management – nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w Agencji

O pracodawcy

Jesteśmy liderem na rynku kompleksowych realizacji imprez promocyjnych. Dla naszych klientów produkujemy zarówno wydarzenia masowe, które potrafią przyciągnąć nawet ponad 350 000 osób, jak również całe serie mniejszych i bardziej prestiżowych wydarzeń.

Dzięki synergii w grupie dostarczamy klientom nie tylko najwyższą jakość produkcyjną i standardy w dziedzinie zarządzania procesami, ale także pełne zrozumienie celów marketingowych.