BAKALLAND
Dział Marketingu

Miejsce
Warszawa
Czas
2 miesiące: (lipiec-sierpień)
Wynagrodzenie
2500 zł.

DLA KOGO?

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów magisterskich (preferowane kierunki: Zarządzanie, Marketing, Ekonomia);
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel oraz Power Point);
  • Zdolności analityczne;
  • Doskonała organizacja czasu, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne: komunikatywność, otwartość;
  • Umiejętność współpracy w zespole.

ZADANIA STAŻYSTY

  • Udział w tworzeniu i wdrażaniu planu promocyjnego;
  • Przygotowywanie podsumowań działań;
  • Współpraca z Działem R&D w zakresie koordynowania procesu wdrożenia nowych produktów;
  • Tworzenie prezentacji marketingowych dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Bieżące monitorowanie sprzedaży kategorii, analizy ad hoc na potrzeby kategorii;
  • Koordynowanie obiegu dokumentów;
  • Monitorowanie działań konkurencji.

DLACZEGO WARTO? 

  • Zdobycie wiedzy dotyczącej tworzenia portfolio produktowego oraz procesu wdrożenia nowości.
  • Pozyskanie praktyki w zakresie przygotowywania strategii marketingowych dla kategorii bakalii oraz efektywnego wdrażania wypracowanych działań.

PAMIĘTAJ !

Przed wypełnieniem formularza aplikacyjnego i dołączeniem CV pobierz zadanie Case Study (w granatowym boksie po prawej), rozwiąż je i dołącz do aplikacji.

O pracodawcy

GK Bakalland jest liderem na rynku bakalii w Polsce. Nasze produkty są znane na całym świecie, dlatego że m.in. cenimy sobie wysoką jakość, dynamiczny rozwój i szybkość działania.

Wysokie wyniki osiągamy dzięki pracy zespołowej, odpowiedzialności i orientacji na klientów. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, jesteś ambitny i kreatywny oraz chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenia zawodowe w przyjaznej atmosferze to koniecznie wyślij do nas swoje zgłoszenie!